Spolupracujeme od roku 2015 Vymazlená jednička na trhu

„Vzájemné spolupráce s Advisiem si velmi vážíme. Při hledání vhodné agentury je pro nás vždy důležité mít flexibilně nastavenou komunikaci s lidmi, kteří jsou nadšenci a profesionálové ve svém oboru. S Advisiem máme někdy pocit, že neřídíme agenturu vzdálenou 250 km od nás, ale "kolegy" z vedlejšího oddělení.“

Pavel Kopřiva

Pavel Kopřiva
Marketing manažer

Spolupracujeme od roku 2014 Z malého rybníku do lovebrandu

„S Advisiem jsme si sedli na první dobrou. Přesně věděli, kam a jak mají zacílit komunikaci. Za více než 5 let spolupráce jsme získali spoustu nových klientů a stabilně se nám zvyšuje obrat měsíc od měsíce. “

Martin Poslední

Martin Poslední
Majitel firmy

Spolupracujeme od roku 2014 Roztáčíme nože sekaček na 4 trzích

„Na Advisiu oceňuji nejvíce profesionální přístup, jejich znalosti v oblasti výkonnostního marketingu a trpělivost, s jakou nám vždy vše vysvětlí a ukážou. Pomohli nám nastartovat a hlavně udržet růst tržeb v e-shopech.“

Jan Libánský

Jan Libánský
Marketingový ředitel

Plzeňský Prazdroj Super zoo Baťa HECHT Colours of Ostrava Beats for Love Potten & Pannen – Staněk Chyť a pusť PRIM OXALIS Podravka Guty Bombus energy Marlenka Česká průmyslová zdravotní pojišťovna Nejlevnější nábytek Semix Dopravní podnik Ostrava BeWooden

Klokinfit Jadberg Černá louka Levné pleny Letní Shakespearovské slavnosti Dům kultury města Ostravy Atos Elektro Just English ADIV Medplus Motopark E-myslivost Dimex Svět Počítačů Elvin Chacharova Pizza Rappa

Vaše úspěchy

Proč si vybrat Advisio?

Áčkoví konzultanti, chytré kampaně a schopnost propojit marketingové disciplíny tak, aby jako celek pracovaly ve váš prospěch. To je Advisio. [1]

[1]

Řešíme věci komplexně

S přesahy do všech online disciplín.

[2]

Jsme e-commerce odborníky

85 % našich zákazníků jsou provozovatelé e-shopů.

[3]

Obsluhujeme 5 trhů

Aktuálně spravujeme kampaně v těchto zemích ČR, SK, PL, HU a ROU.

[4]

Sdílíme know-how

Na našich školeních a konferencích i mezi sebou v týmu.

[5]

Stále rosteme

V ČR zatím nejsme největší, ale v ecommerce nemáme sobě rovného.

Na čem stavíme váš úspěch

Klíčem k úspěchu je chytrý marketingový mix. Pomůžeme vám ho sestavit, řídit a vyhodnocovat.
Od [A] do Z. [1]

Zjistěte, co děláme

[1]

Navrhujeme

Navrhujeme marketingové strategie – kompletní plán cesty k vašim byznysovým cílům.

[2]

Tvoříme

Tvoříme online kampaně zaměřené na výkon, ale i podporu vašeho produktu nebo značky.

[3]

Zdokonalujeme

Analyzujeme jednotlivé aktivity a radíme, kam směrovat další marketingové kroky.

[4]

Vyhodnocujeme

Pravidelně reportujeme výsledky, abyste si byli jistí, že vám naše řešení přinášejí zisk.

Školení digitálního marketingu

Naučíme vás, jak se v online světě prosadit. Žádné teoretické poučky. Jen účinné tipy, které snadno aplikujete v praxi.

Zobrazit všechna školení

Jsme Advisio[1]

[1] Žijeme marketingem už od roku 2006 a za tu dobu nám klávesnicemi prošly stovky projektů. Začínali jsme ve dvou v malé kanceláři v Ostravě. Dnes je nás skoro 80 a málem nám nestačí celé patro.

Více o nás

Co je u nás nového?

Sledujeme všechno, co se v online světě děje, ale píšeme jen o tom, co stojí za zmínku. S námi jste vždycky v obraze.

Do blogu

17. 9. 2024 Zvyšte návštěvnost a konverze během vánoční sezóny díky SEO

Příprava e-shopu na vánoční sezónu znamená víc než jen spustit PPC reklamy nebo kampaně na sociálních sítích. Nezbytnou součástí úspěšné vánoční sezóny je i SEO. Optimalizací vašeho webu zvýšíte viditelnost ve vyhledávačích a přilákáte více zákazníků. SEO je komplexní disciplína, zaměřit se tak můžete na řadu prvků, které ovlivní umístění ve výsledcích vyhledávání. Vytvořte nové vstupní stránky, zrychlete načítání webu nebo nasbírejte recenze na Google Moje Firma. Co dalšího můžete udělat? Zjistěte, jaké tipy jsme pro vás připravili.…

23. 8. 2024 Jak elegantně reagovat na trollí komentáře na firemních sociálních sítích?

Sociální sítě jsou v dnešní době klíčovým prvkem firemní komunikace a marketingu. S jejich rostoucí důležitostí se však stává nevyhnutelným i fenomén trollování. Trollům se nelze úplně vyvarovat, ale způsob, jakým na ně reagujete, může výrazně ovlivnit vnímání vaší značky. Pozitivně, ale i negativně. …

Do blogu

Kde se můžeme potkat? MarketingON #11

10. 10. 2024
Je tady 11. ročník ostravské marketingové konference! Setkání všech, které online baví, živí nebo zajímá.

 
 

Newsletter Přihlaste se k odběru novinek [1]

[1] Jednou měsíčně rychlý souhrn toho, co se v online světě děje. Přímo do vašeho e-mailu. Berete?