Adform patří mezi nejznámější nástroje pracující na principu RTB [real-time bidding], kdy si snadno nakoupíte prostor pro bannery v reálném čase formou aukce. Vaše reklamy se tak můžou objevit například na portálech idnes.cz, csfd.cz i na dalších českých i zahraničních webech, což je velká výhoda. Jaké další benefity platforma Adform nabízí?

Obsah

1. Přesné cílení na uživatele

Pokud hledáte způsob, jak reklamou zasáhnout konkrétní publikum co nejpřesněji, pak je platforma Adform skvělým řešením. Dokáže totiž cílit mnoha způsoby, a tak zajistí, že vaši kampaň uvidí pouze relevantní uživatelé. Adform má v rámci cílení oproti dalším RTB řešením navrch. Dokáže totiž cílit opravdu precizně. Na základě jakých kritérií?

  • Cílení můžete orientovat podle demografických údajů uživatelů.
  • Cílové publikum můžete oslovit na základě jejich GPS polohy. [To oceníte například tehdy, když potřebujete propagovat místní restauraci nebo kamennou prodejnu.]
  • Snadno vaši reklamu zobrazíte i uživatelům, kteří s vámi byli v minulosti v kontaktu [Nakoupili u vás, zobrazili si váš web atd.], tedy na základě remarketingu.

2. Zobrazení různých typů bannerů

Propagujete vaše produkty prostřednictvím různých typů reklamy? Pak oceníte, že Adform v pohodě zobrazí obrázky, videa i reklamu přizpůsobenou vašemu brandu. Výjimkou není ani dynamická reklama, kterou získáte ne jednoho uživatele. Navíc si snadno sami navolíte, jaká kreativa a komu se má zobrazovat [rozdíl od automatizace Google]. Pokud navíc využíváte TV spoty, můžete je snadno doplnit právě Adform reklamou, a to i s přesným časovým odstupem [například spuštění hodinu po odvysílání dané TV reklamy].

3. Detailní měření vašich reklam

Díky Adformu budete mít vaše kampaně pod drobnohledem. Získáte tak data, která potřebujete pro jejich pravidelné vyhodnocování. Statistiky máte navíc k dispozici v reálném čase, a tak uvidíte, jak výkonné bannery jsou a na kterých doménách dosahují nejlepších výsledků. Přehled budete mít nejen o kvalitě návštěvnosti [je třeba využívat sledovací kód na webu], ale také o skutečně zobrazených reklamách. Kampaně tak dokážete jednoduše vyhodnotit a říct, zda byly úspěšné, nebo ne.

Pozor však na konverzní okna, Adform totiž nedokáže přičíst pouze část konverze. Pokud se reklama uživateli zobrazí a mají konverze po zobrazení, přičte se celá konverze [včetně tržeb], a to i když uživatel na banner reálně neklikl.

Máme pro vás další tip a to konkrétně Customer Journey Reportu, který vám pomůže měřit nejen prokliky u reklamy, ale i zobrazení inzerátu.

A jak to bude od ledna 2022?

Google možná přestane od začátku příštího roku podporovat cookies třetích stran, zatím to funguje pouze v anonymním okně. Pokud k tomu skutečně dojde, Adform je na tuto situaci připraven díky rozšíření Adform Flow [využívá toho, že na základě souhlasu je nadále možné pracovat s ID uživatele]. Adform se vám vyplatí v případě, že potřebujete reklamu zobrazit velkému množství lidí s přesným cílením.

Co je to Adform? [1]

[1]

Adform je platforma, která umožňuje jednoduchou správu digitální reklamy. V této technologické platformě můžete naplánovat, nakupovat a optimalizovat online reklamní kampaně. Díky tomu mohou inzerenti efektivně cílit reklamy a následně měřit jejich výkon napříč online kanály. V Adform se můžete zaměřit i na displejové reklamy, videa, reklamy v mobilních aplikacích a další.

Co je to advertising? [2]

[2]

Reklama umožňuje propagovat produkty a služby v rámci placených sdělení. Reklama se většinou distribuuje pomocí různých médií. Primárně se jedná o televizi, rádio, tištěné publikace, internet, ale například i o venkovní reklamu v podobě bannerů. Cílem reklamy je oslovit cílovou skupinu a podpořit prodej případně zlepšit povědomí o značce. Reklama může mít více typů prezentace. Nejčastěji se využívá textová reklama, video nebo obrázky.

Co je to Adform RTB? [3]

[3]

Adform RTB (Real-Time Bidding) jedná se o možnost nakupovat reklamní prostory v reálném čase. Inzerent tak soutěží o nákup ploch a umístění reklamy v reálném čase.

Štítky: Adform bannery PPC reklamy RTB

Jan Malatinský

Jan Malatinský [1]
[1] Data Analyst Team Leader

Datový analytik - hlavou v datech, srdcem ve sportu.

Související články

Cookies
Jan Malatinský

Jan Malatinský

12. 11. 2021 7 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [Konference]
  • [PPC]

Data Restart 2021: zaměřeno na cookies

Od příštího roku novela zákona zásadně změní přístup ke cookies. [Advisio] pohotovost sepsala pár tipů a poznatků, které letos zazněly na Data Restart. Přečtěte si, co očekávat od ledna roku 2022.…

Tvorba struktury produktového feedu
Advisio

Advisio

23. 9. 2021 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [PPC]

Heureka: spravujte nové tagy jako profík

V digitálu se vše neustále mění a i samotné zbožové srovnávače proto procházejí vývojem. Projděte si s námi nové tagy na Heurece a vylaďte váš produktový feed k dokonalosti. …

Změny na e-shopech
Adam Novák

Adam Novák

1. 7. 2021 5 minut čtení

  • [E-commerce]

Spravujete e-shop? Pozor na nové změny pravidel už od července 2021

Od července dojde ke změně hned několika pravidel e-shopů. Přečtěte si, na které věci si dát pozor.…