Nejpoužívanější český srovnávač zboží přišel s novou certifikací, aby se ujistil, že jsou jeho partneři opravdovými odborníky v oboru. Rozhodl se proto ověřit jejich znalosti prostřednictvím testu. Naše PPC áčka ihned po otevření testu certifikát úspěšně získala a prokázala, že se dokonale vyznají v Heurece i v nastavování zbožových srovnávačů. A co to znamená pro naše klienty?

Výhody pro certifikované partnery Heureky

Certifikát nás katapultoval mezi partnery té nejvyšší úrovně, což nám odemklo dveře k benefitům ze strany Heureky:

  • Veškeré novinky, s kterými Heureka přijde, se dozvíme jako první. Neprodleně na ně zareagujeme a našim klientům vše nastavíme tak, aby byli o krok napřed oproti jejich konkurenci.
  • Díky kontaktům na Heureka specialisty, kteří jsou nám vždy k dispozici, ihned vyřešíme jakýkoli problém nebo pomůžeme implementovat vylepšení.
  • Heureka nám drží místo na všech webinářích a konferencích, kde si ještě zvýšíme naši odbornost. Klienti se tak můžou spolehnout na to, že jim poskytneme jen ty nejlepší služby.

Áčkový servis pro klienty

Máte e-shop a přemýšlíte nad tím, že by se vám hodila pomoc v oblasti srovnávačů zboží? Přizvěte si do vašeho týmu áčka. Markéta a Michal, kteří získali exkluzivní Heureka certifikát, dohlédnou na to, aby vás bylo vidět a zvýšily se vám tržby. Jak toho dosáhnou?

  • Zvýšením spárovanosti produktů.
  • Zařazením produktů do správných kategorií.
  • Aktivní prací s biddingem produktů za využití pokročilých nástrojů [Bidding Fox, Bidding Manager].
  • Řešením technických nedostatků v XML feedech s programátory.
  • Pokročilými úpravami XML feedů i bez zásahu programátora pomocí nástroje Mergado.
  • Vytvořením dalších potřebných XML nebo CSV feedů pro jakoukoli platformu přes nástroj Mergado.
  • Komunikací s podporou a řešení nastalých problémů.
  • Možností automatického přeceňování e-shopu pomocí nástroje Pricing Fox.
  • Celkovým zvýšením výkonu tohoto marketingového kanálu při zachování stejné nebo vyšší návratnosti investic.

Štítky: certifikace heuréka zbožové srovnávače

Související články

Produktový feed úvodní
Šimon Heider

Šimon Heider

8. 4. 2021 4 minuty čtení

  • [PPC]

5 věcí, které je třeba vědět o produktovém feedu

Produktový feed se využívá ve zbožových srovnávačích jako Heureka, Zboží.cz, při vytváření produktových kampaní v Google Ads a Sklik…

Merchant center
Jan Malatinský

Jan Malatinský

20. 5. 2021 8 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [PPC]

Áčkové tipy, jak na produktový feed pro Google Merchant Center

Je skutečně důležité mít produktový feed vyladěný do detailu. Abyste mezi konkurencí zazářili i v prostředí Google Merchant Center, přečtěte si áčkové tipy, jak na to.…

Jak vyladit produktový feed pro Heureku a Zboží
Tomáš Hruzík

Tomáš Hruzík

20. 4. 2021 7 minut čtení

  • [PPC]

Jak vyladit produktový feed pro Heureku a Zboží

Zbožové srovnávače a katalogy si určují svá pravidla a nastavují různé podmínky pro povinné elementy. Pokud na nich chcete inzerovat, musíte jim přizpůsobit…