Google Agency Day 2018, který proběhl 30. ledna v pražské Bubenči, přinesl do AdVisia velkou radost. Počet klíčových Google partnerů vzrostl na 15 a AdVisio se stalo jedním z nich.

Do programu Google Partners se řadí 235 certifikovaných partnerů, z toho 174 drží označení Google Partner, 46 označení Premier Google Partner a 15 agentur je klíčovým partnerem (Key Google Partner).

Celkem v AdVisio pracuje 10 držitelů Google certifikací a certifikací máme celkem 42. Mezi top 15 klíčových agentur nás dostal meziroční růst našich klientů o zhruba 70%. Více jsme s dosavadními klienty investovali do reklamy a získali jsme další nové klienty.

Zařazení mezi klíčové agentury Google znamená větší podporu Google nejen naší agentuře, ale především našim klientům. Kampaně našich klientů příznivě ovlivní fakt, že máme téměř okamžitý přístup k nejnovějším Google technologiím a díky průběžným školením je naši experti umí využívat na maximum.

Co nám Google jako klíčovým partnerům ještě umožňuje?

  • Nové produkty vidíme ještě před zavedením, máme přístup k beta verzím.
  • Na speciálních školeních Google si nové produkty důkladně „osaháme“.
  • Pod záštitou Google uspořádáme školící akce pro naše klienty.

Jeden z majitelů AdVisia, Radim Vašíček k tomu dodává: „Těší nás, že jsme se pro tento rok stali klíčovou agenturou Google. Je to pro nás velká odměna za kvalitní práci, kterou pro naše klienty odváděl náš performance tým celý minulý rok. Jsme zvědaví, co nového s Google příští rok vymyslíme a doufáme, že s nadstandardní Google podporou posuneme plánování strategií pro naše klienty na ještě vyšší level.“

Štítky: Agentura Google Google Partner PPC

Radka Legerská

Radka Legerská [1]
[1] Senior Copywriter

Píše a obsahu, který prodává, se věnuje už déle než 12 let. Bez kafe nežije, hodně čte a jednou napíše knihu [nebo dvě].