GDPR  (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů) začne jednotně platit v celé EU už letos v květnu. V Česku nahradí nynější právní úpravu ochrany osobních údajů v podobě směrnice 95/46/ES a související zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Protože nařízení a pravidel je v rámci GDPR opravdu požehnaně, rozhodli jsme se ve spolupráci s Petrou Dolejšovou z advokátní kanceláře eLegal uspořádat jednodenní konferenci, na které se dozvíte vše potřebné. Přesně a jasně vám ukážeme, na co si musíte dát pozor, pokud v marketingu pracujete, nebo jej řešíte v rámci firmy. Konference GDPR v marketingu proběhne 26. března 2018 v hotelu Imperial v Ostravě. Vstupenky si můžete koupit na webu akce.

Naučte se v GDPR chodit

Pokud jakkoli pracujete s daty svých zákazníků, máte povinnost nakládat s nimi podle nové legislativy, a to v plném rozsahu. Pokuty za její porušení jsou pro běžného smrtelníka závratné a vztahují se stejně jak na velké, tak na malé subjekty.

Na konferenci se dozvíte, jaká osobní data je potřeba ošetřit právě v marketingu a jak efektivně sladit marketingové procesy při zachování duševního zdraví. Poradíme vám, co dělat, abyste o pracně nasbíraná data úplně nepřišli. Dozvíte se, kdo za co odpovídá a za co vás mohou potrestat. Připravíte se na případnou kontrolu úředníka a zjistíte, jak se vyhnout pokutě.

GDPR se týká téměř všech webových stránek

GDRP se dotkne každého, kdo provozuje webové stránky, z nichž sbírá a zpracovává data klientů. Čím více tedy s daty zákazníků pracujete, tím lépe se musíte na nadcházející změny připravit. Nejvíce GDPR zasáhne oblast e-mailingu a remarketingu.

GDPR konference je vhodná nejen pro marketéry, kteří se v oboru pracují, ale také pro majitele e-shopů, či jiných nabídkových webů, které spadají například mezi cestovní kanceláře, realitní kanceláře, magazíny, prodejní portály, internetové služby.

Registrujte se na konferenci GDPR v marketingu včas. Počet míst je omezený.

Štítky: gdpr konference marketing pravidla v marketingu

Radka Legerská

Radka Legerská [1]
[1] Senior Copywriter

Píše a obsahu, který prodává, se věnuje už déle než 12 let. Bez kafe nežije, hodně čte a jednou napíše knihu [nebo dvě].