V Advisio letos slavíme významné jubileum – deset let úspěšné spolupráce s předními českými značkami, jako jsou Chyť a pusť, HECHT, Autodíly PEMA a Super zoo. V uplynulých letech jsme vytvořili stovky kampaní, přivedli tisíce zákazníků a výrazně zvýšili tržby klientů díky digitálním strategiím, vylepšení e-shopů a podpoře expanze na nové trhy. U této příležitosti jsme vyzpovídali naše zakladatele a CEO, aby s vámi sdíleli nejen naše úspěchy, ale i příběhy, které za nimi stojí.

Chyť a pusť: Jak se rodí rybářský lovebrand

„S Chyť a pusť jsme se dali dohromady díky naší vášni pro rybaření. S Radimem rybaříme už léta a když jsme před deseti lety oslovovali tehdy maličkou značku Chyť a pusť, ani ve snu nás nenapadlo, že se z ní stane rybářský lovebrand,“ vzpomíná Jiří Komár, jeden ze zakladatelů Advisio. S růstem sledujících na sociálních sítích [aktuálně 50 tisíc] a cíleným oslovováním rybářů se značka stala lídrem nejen v prodeji vybavení, ale hlavně v komunitním zapojení rybářů napříč republikou.

HECHT: Expanze na nové trhy jako klíč k růstu

Během spolupráce s firmou HECHT, specialistou na zahradní techniku, jsme úspěšně expandovali na čtyři trhy, podpořili výkon e-shopu a efektivně ho propojili s kamennými pobočkami. Výrazný růst konverzí byl výsledkem precizně nastavených strategií a promyšlených kampaní, jako například povánočního výprodeje. „Bylo opravdu zajímavé sledovat, jak rychle se benzínová pila na začátku roku 2023 vyprodala – za pouhé čtyři dny! Pro nás to nebyla jen obchodní výhra HECHTU, ale i jasný důkaz, že promyšlené kampaně přináší skvělé výsledky,“ říká naše CEO, Lada Pěgřimková.

CEO Lada Pěgřimková a spolumajitel firmy Advisio Radim Vašíček

Autodíly PEMA: Digitální strategie v krizi

Dokázali jsme přinášet výsledky i v náročných obdobích. Během pandemie Covid-19 jsme pomohli společnosti Autodíly PEMA, specialistovi na autodíly, zdvojnásobit obrat během pouhých dvou měsíců díky přesně cílené digitální kampani. „Zdvojnásobení obratu během dvou měsíců bylo pro e-shop Autodíly PEMA obrovským úspěchem, který ukázal sílu dobře nastavené strategie a naší spolupráce,“ uvedl Key Account Manager Adam Novák.

Super zoo: Lovebrand pro chovatele

10 let spolupráce slavíme i se Super zoo, které se stalo lovebrandem pro české chovatele domácích mazlíčků díky komplexní správě od community managementu až po výkonnostní kampaně [PPC, Facebook Ads, SEO a datové analýzy]. „Těší nás, že jsme součástí růstu značky, která má zásadní roli v životech chovatelů,“ říká Lada Pěgřimková. V roce 2025 se naše spolupráce navíc rozšíří i o správu slovenského trhu, kde plánujeme upevnit pozici Super zoo jako lídra i mezi slovenskými zákazníky.

Desetiletá spolupráce s klienty, jako jsou Chyť a pusť, HECHT, Autodíly PEMA a Super zoo, ukazuje, jak důležité je budovat dlouhodobé vztahy založené na vzájemné důvěře a znalosti oboru. Díky této kontinuální spolupráci máme možnost hluboce porozumět specifikům jednotlivých trhů i měnícím se potřebám našich klientů. „Každý projekt, který s klienty realizujeme, je příležitostí hledat nová řešení a společně růst. To nás na naší práci baví nejvíc,“ uzavírá zakladatel Advisio Radim Vašíček.

Hledáte spolehlivého parťáka pro růst vašeho e-shopu? Neváhejte se na nás obrátit!

Chci spolehlivého parťáka

Štítky: 10 let spolu advisio klienti

Tereza Březná

Tereza Březná [1]
[1] Copywriter

Copy čarodějka a potterhead, fanynka gaučingu, dobré pizzy a vášnivá knihomolka se slabostí pro štěňátka.