Od tlustých katalogů k reels na sociálních sítích a prodeji zážitků na pár kliknutí. To je nejnovější expedice cestovního ruchu – přechod do online prostředí z kamenných prodejen. Na vlastních tržbách to začala pociťovat i cestovní kancelář KM Travel.

Prodeji dovolených a zájezdů se KM Travel věnuje už od roku 1991. Od té doby si drží svoji stálou pozici na trhu a zakládá si na nabídce pobytů, které delegáti sami vyzkoušeli. Do kamenných prodejen ale chodí stále méně zákazníků, proto se na nás klient v červnu 2023 obrátil s jednoduchou vizí – přenést osobní zkušenost s destinacemi napříč celým světem do funkčních online reklam a na web.

CÍLE

  • Posílit povědomí o značce a přivést zákazníky z poboček na web.
  • Zvýšit prodeje zájezdů online.
  • Zajistit konzistenci pro sociální sítě a přetvořit je v akviziční kanál.

„Naskočit do rozjetého vlaku uprostřed letní sezóny je vždycky trochu oříšek. Rychlá komunikace s klientem, určení prioritních zájezdů a segmentace cílových skupin společně s kombinací nejefektivnějších formátů reklam pomohla ke splnění cílů a ke spokojenosti obou stran.“ říká Social Ads Specialist David Hlinka

VÝSLEDKY

Úspěšná kombinace PPC a reklam na Facebooku

U prvního auditu jsme zjistili, že základní reklamní kampaně už klient spustil na začátku sezóny, ovšem nefungovaly správně. Rozhodli jsme se vzhledem k nastaveným cílům pro kombinaci PPC a reklam na Facebooku, to se postupem velmi krátkého času ukázalo pro byznys KM Travel jako skvěle fungující cesta.

Spustili jsme několik akvizičních obsahových kampaní a propagovali konkrétní Last Minute zájezdy, ale i všeobecně destinace, kam cestovní kancelář jezdí. Začali jsme i s dynamickými reklamami, které se mění podle zájmu každého zákazníka. Na Seznamu jsme se v tomto případě zaměřili na retargeting a na Google se využíval tento typ kampaně pro remarketing. Účet jsme také doplnili o vyhledávací kampaně spojené s konkrétními destinacemi nebo typy zájezdů [autobusové, letecké, letní dovolené, jednodenní výlety, adventní zájezdy].

Do reklam jsme zahrnuli videa i krátká reels, která pomohla k nárůstu povědomí i následných rezervací. Zaměřili jsme se na rozvíjení komunity díky reálným fotografiím od klientů [sbírání komentářů, lajků, zvýšení povědomí].

„Během spolupráce se nám podařilo výrazně podpořit letní prodeje zájezdů, mimo jiné díky PPC kampaním. Jimi jsme přilákali nové zákazníky se zájmem o cestovní balíčky. Tato spolupráce ukázala sílu strategického nasazení reklamních prostředků a zdůraznila rostoucí potenciál výkonnostní reklamy v oblasti cestovního ruchu. Jsme nadšení, že jsme mohli přispět k úspěchu klienta a těšíme se na další společné sezóny.“ říká PPC Specialist Lucie Palkovská

Online prodeje dovolených vyletěly během sezóny vzhůru

S klientem jsme začali spolupracovat v červnu 2023, na začátku největší sezóny.

 

 

Noví zákazníci pomohli s optimalizací reklam

Kromě toho, že stovky nových zákazníků přicestovaly z kamenných prodejen na web, nám také pomohly s optimalizací měření. Díky nárůstu dat o uživatelích jsme byli schopni lépe cílit reklamy a skrze akviziční kampaně na Facebooku i přes PPC systémy jsme nasbírali publika, která jsme v dalším kroku oslovovali remarketingem. Zároveň je plánujeme využít pro propagaci first minute zájezdů.

„Vzhledem k naší rostoucí nabídce služeb jsme potřebovali oslovit více zákazníků online. A s tím nám Advisio pomohlo. Do všech reklam se snažili dostat emoce a osobní zkušenosti z naších destinací, na kterých si zakládáme. Počet klientů se nám úspěšně zvyšuje. Advisio nám pomohlo rozběhnout a udržet růst tržeb z webu.“  Pavla Vogeltanzová, ředitelka KM Travel

S nastavením online propagace rádi vám pomůžeme i vám, stačí se nám ozvat!

Tereza Novosadová Ocetková

Tereza Novosadová Ocetková [1]
[1] Copywriter

Má na starosti především obsah, píše články a texty pro interní marketing.

Související články

Jan Malatinský

Jan Malatinský

15. 1. 2024 5 minut čtení

  • [Případová studie]
  • [Webová analytika]

[Case study] Jak DataPlus pomohlo rozjet online kampaně Potten & Pannen – Staněk

Český prodejce prestižního kuchyňského vybavení Potten & Pannen - Staněk ztrácel kvůli konci cookies 3. stran klíčová data o svých zákaznících. Zpět k úspěšným online reklamám pomohlo námi vyvinuté DataPlus.…

Tereza Březná

Tereza Březná

6. 9. 2023 5 minut čtení

  • [Copywriting]
  • [Případová studie]
  • [SEO]

[Case study] Jak jsme u Axit.cz rozjeli organiku

Co dělat, když na e-shopu klesne organická návštěvnost o 50 %. Jak jsme postupovali a jak se projektu daří po roce, najdete uvnitř článku.…

Nicola Baloghová

Nicola Baloghová

31. 7. 2023 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [Případová studie]
  • [Sociální sítě]

[Case study] Rybáři ovládli sociální sítě Chyť a pusť

Klient Chyť a pusť se rozhodl využít příležitosti rybářských závodů Stairs2Hell k posílení svých sociálních sítí. Výsledkem bylo týdenní předání správy facebookové stránky do rukou členů jejich týmu, který se postaral o online komunikaci po celou dobu závodu.…