Klient Chyť a pusť se rozhodl využít příležitosti rybářských závodů Stairs2Hell k posílení svých sociálních sítí. Výsledkem bylo týdenní předání správy facebookové stránky do rukou členů jejich týmu, který se postaral o online komunikaci po celou dobu závodu.

Hlavní cíle klienta

  • Zvýšit povědomí o značce Chyť a pusť.
  • Získat nové fanoušky na facebookové stránce.
  • Posílit vztahy s rybářskou komunitou.

Obavy klienta

  • [Velké množství obsahu nebude nikdo sledovat] Zvýšení počtu příspěvků během týdenního závodu by mohlo vést k nedostatečnému zájmu a sledování obsahu ze strany fanoušků.
  • [Zvýšený počet příspěvků bude mít špatný vliv na stránku samotnou] Časté zveřejňování obsahu by mohlo mít negativní dopad na algoritmy sociální sítě, což by mohlo snížit viditelnost stránky a organický dosah.
  • [Výstup nebude „profesionální“] Fanoušci a ostatní uživatelé nebudou reagovat pozitivně na méně formální a spontánní obsah, který bude vytvořen během závodů.

S čím jsme do toho šli my?

Očekávání, která jsme měli, byla spojena primárně s růstem počtu fanoušků a interakcí na stránce. Byli jsme přesvědčeni, že rybářské závody budou skvělou příležitostí, jak ještě lépe komunikovat autentický obsah týmu Chyt a pusť, který na sítích patří už tradičně k nejoblíbenějším. Není totiž nic lepšího, než ukázat rybářům trofejní úlovky. Stejně tak dobře působí chvíle napětí během soutěží, což přirozeně vyvolává emoce a udržuje publikum na sítích po delší dobu.

Chytáme fanoušky a skórujeme

Klient pravidelně přispíval na Facebook různými typy obsahu:

  • [Fotografie a videa ze závodů] Připravili krátké videoreportáže a fotky, které dokumentovaly průběh závodu a zároveň zachycovaly radost a nadšení zúčastněných rybářů.
  • [Příspěvky s tipy a triky pro rybaření] Sdíleli užitečné informace a rady týkající se rybaření. Například nejlepší místa pro rybaření, správné vybavení nebo techniky, které se osvědčily. Tyto příspěvky byly vítané ze strany komunity a vyvolaly mnoho interakcí.

Během týdenního závodu byl Chyť a pusť tým svědkem neustálého růstu zájmu o jejich online obsah. Tato aktivita přilákala stovky nových fanoušků a zvýšila interakci s existující komunitou rybářů a fanoušků. „Závody jsou napínavé a je tam trochu jiná atmosféra. Pro lidi je to zábavnější,“ řekl Luboš Harant, člen týmu Chyť a pusť.

Co mělo největší úspěch

Jak se ukázalo, může být převzetí sociálních sítí [při zajímavých akcích] pro klienta i agenturu velmi výhodné. Pozornost publika jsme dokázali takovým obsahem velmi snadno přitáhnout. Překvapením pak pro nás byly výsledky videa, které dosáhlo virálního počtu zobrazení.

Konec dobrý, všechno dobré

Přestože měl na začátku klient obavy z většího množství obsahu, negativního vlivu na stránku a méně „profesionálního“ výstupu, výsledky ukázaly naprostý opak:

  • Fanoušci byli nadšeni zvýšeným počtem příspěvků, které navíc vyvolaly interakci a zájem komunity. Sledovali veškeré dění závodů a se zájmem se zapojovali do diskuzí a sdílení obsahu.
  • Ocenili autenticitu a originalitu obsahu, který byl vytvořen týmem Chyť a pusť.
  • Příspěvky zůstaly v povědomí fanoušků ještě dlouho po skončení závodů, což přineslo organický dosah a zvýšenou viditelnost pro Facebook stránku.

Doporučení na závěr

I když spolupracuje klient s agenturou, je vždy dobré, když se jeho tým v určité míře do obsahu zapojí. Převzetí správy sociálních sítí pak může být účinným prostředkem k dosažení organických výsledků. Tato akce nám jen potvrdila, že autenticita obsahu je pro rybářskou komunitu atraktivní. Výsledky nás motivovaly a povzbudily k dalším kreativním kampaním a užší spolupráci s klientem.

Potřebujete i vy pomoci se správou sociálních sítí? Ozvěte se našemu [áčkovému] týmu nebo využijte některou z dostupných konzultací.

Štítky: Case Study případovka sociální sítě

Nicola Baloghová

Nicola Baloghová [1]
[1] Social Media Specialist

Specialistka na sociální sítě, video maker, cestovatelka, milovnice hor a zvířat.

Související články

Lucie Palkovská

Lucie Palkovská

25. 7. 2023 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [PPC]
  • [Případová studie]

[Case study] Levnepleny.cz získaly po úpravě kampaní vyšší výkon

Výkon kampaní ovlivňuje úspěšnost i celkový obrat e-shopu. Sledovat postupný pokles výkonnosti u businessu nechce nikdo, proto je vhodné kontaktovat specialisty z oboru.…

Nicola Baloghová

Nicola Baloghová

31. 7. 2023 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [Případová studie]
  • [Sociální sítě]

[Case study] Rybáři ovládli sociální sítě Chyť a pusť

Klient Chyť a pusť se rozhodl využít příležitosti rybářských závodů Stairs2Hell k posílení svých sociálních sítí. Výsledkem bylo týdenní předání správy facebookové stránky do rukou členů jejich týmu, který se postaral o online komunikaci po celou dobu závodu.…

David Lipka

David Lipka

16. 5. 2023 5 minut čtení

  • [PPC]
  • [Případová studie]

[Case study]: Jak jsme pomohli klientovi Fe Produkt s PPC reklamou

PPC reklamy představují velmi důležitou součást E-commerce. Spousta e-shopů díky nim přežívá. Dokážou jim totiž získávat nové zákazníky a tím se zvyšují i celkové tržby.…