Pondělní ráno 26. března 2018 začalo v ostravském hotelu Imperial ve znamení GDPR a marketingu. Na konferenci, kterou jsme jako AdVisio pořádali, hovořily špičky z oboru a v publiku se sešly desítky pozorných posluchačů.
Dopolední program ovládla Petra Dolejšová
Po úvodním slovu našeho Jirky Komára, si řečnické žezlo převzala skvělá Petra Dolejšová z advokátní kanceláře eLegal, která v průběhu 3 hodin představila veškeré podstatné informace týkající se GDPR z právního hlediska. Petra svou přednášku odstartovala dotazem na to, kdo v publiku se cítí být na GDPR připraven. Zvedlo se poměrně hodně odhodlaných rukou. Stačila ale pouhá půlhodina a původní přesvědčení a jistota byly tatam. Poučky a zákony Petra propojila s konkrétními příklady z marketingového světa, takže její přednáška postupně všechny do náročného tématu úplně vtáhla.
Odpolední pánská jízda snadno získala pozornost publika
Po dobrém obědě, během kterého se čile networkovalo, se ke slovu dostali pánové. Odpolední program otevřel svou přednáškou o CRM Václav Prak ze společnosti Raynet. Ten seznámil posluchače s plněním nároků GDPR pomocí CRM softwaru, který firma v Ostravě dlouhodobě vyvíjí a vylepšuje. Jakub Čižmař, zkušený freelance v e-mail marketingu, se zaměřil na to, jak ošetřit e-mailové kampaně a především souhlasy se zařazením do e-mailových databází. Podle Jakuba není GDPR v e-mailingu problém, ale příležitost. Radek Swaczyna za AdVisio nastínil, jak jsou PPC platformy na GDPR připraveny a co nová pravidla způsobí v kampaních.
Jan Kvasnička, UX expert na volné noze, věnoval svou přednášku personalizaci obsahu. Do jeho vystoupení aktivně vstupovala Petra Dolejšová, která přidala právnické komentáře k tématu oprávněného zájmu a aktivního souhlasu. Informacemi nabitý den uzavřel Jirka Komár, který zhodnotil, jak GDPR projde napříč různými marketingovými kanály.
Moc děkujeme všem řečníkům za cenné rady a tipy a těšíme se zase někdy na viděnou!
Štítky: gdpr GDPR v marketingu konference Ostrava