Znáte #HolkyzMarketingu? Kdo by je taky neznal. Když se objevila informace, že na začátku května proběhne konference v jejich režii, náš interní tým marketingu nemohl chybět. A tak se Lucka, Kája a Evka vydaly do pražského CAMPu [Centrum architektury a městského plánování] na celodenní akci s know-how 9 speakerů.
Přečtěte si TOP pointy z přednášek, které jsme pro vás sepsali.
I. blok: Marketing 2030
[Pavlína Louženská]: Trendy v marketingu
Pavlína Louženská, zakladatelka #HzM, mluvila o trendech a vývoji nejen v marketingu, ale i ve společnosti. Její strhující přednáška se točila okolo současných žhavých témat, jako jsou tiktokeři a další creators, sociální bubliny a samota, GenZ a gamers nebo niche produkty, kampaně a značky, které podle Pavlíny budou bodovat.
[Petr Mára]: Vezme AI práci marketérům?
Petr Mára se skvěle zhostil [jak je to u něj zvykem] přednášky zaměřené na AI, zmírnil obavy ohledně ztráty práce marketérů kvůli nastupujícího vlivu AI. V diskuzi jsme se shodli, že AI je skvělý nástroj, který do budoucna může pomoct s administrativou a sloužit tak, abychom se mohli vrátit ke kreativní marketingové tvorbě. Umělá inteligence markeťáky a markeťačky totiž rozhodně nenahradí.
[Hana Součková]: Marketing budoucnosti
Hana Součková, ředitelka SAP, volně navázala na trendy v AI, připravila si překvapivá data, čísla a grafy a mimo jiné mluvila o využívání marketingových nástrojů ve firmách.
[Vojtěch Prokeš]: Data-driven kreativa a kampaně
Blok zakončil Vojta Prokeš z Behavio Labs s poutavým povídáním o dobrých kampaních, reklamách, brandingu a jejich působení na cílovou skupinu.
V pauze na oběd jsme měli možnost prozkoumat prostory CAMPu. Holky nezapomněly ani na markeťáky-rodiče, takže na místě byl připravený i perfektně vybavený dětský koutek s hlídáním.
II. blok: Kdo to v Česku dělá dobře
[Martina Bechyňová]: Liftago
Odstartovala ho Martina Bechyňová z Liftago. Svým neotřelým humorem a prezentací plnou screenshotů nás bavila tím, jak se vypořádat s trolly, kde jsou [jestli vůbec jsou] hranice Community Managementu a jak se nebát a být autentický v komunikaci s komunitou.
[Maxim Habanec]: Neprodávám skejty, ale skateboarding
Max Habanec, skateboardista a zakladatel e-shopu Craness, nám přiblížil historii vzniku vlastní značky a předal cenné zkušenosti o tvoření obsahu, který má hodnotu.
[Vilém Franěk & Anička Zemanová]: Prezidentka sociálních sítí
Dynamické duo Anička Zemanová a Vilém Franěk se skvěle doplňovali v prezentaci toho, jak z Danuše Nerudové udělali prezidentku sociálních sítí. Příběh, jak vybudovali silnou kampaň, za kterou stály mimo jiné i dva tisíce dobrovolníků, vzbudil vlnu pozitivních emocí a velkého zájmu.
III. blok: Já, marketér(ka)
[Lucie Audi]: Jak si říkat o peníze
Lucie Audi, spoluzakladatelka #HolkyzMarketingu, přednesla inspirativní projev, ve kterém se snažila posluchače motivovat, aby na sobě neustále pracovali a za odvedenou práci si uměli říct o odpovídající finanční ohodnocení.
[Petra Jankovičová]: Kariéra bez obalu
Celou konferenci zakončila odvážná a lidská Petra Jankovičová, která mluvila bez prezentace a bez zábran o tom, jak kariérně růst, jak na sobě pracovat a jak je důležité mít Support System mimo zaměstnání, protože práce ≠ já.
Dojmy z konference
Skvěle vybraní speakeři, cool místo, bezva sponzoři, výborné jídlo, víno a káva, milí lidé z marketingové bubliny a parádní organizace v každém detailu. Přednášky, které změnily pohled na spoustu věcí. Inspirace a nové poznatky, které zužitkujeme v práci, ale i v seberozvoji. Zkrátka událost, na kterou jen tak nezapomeneme. Taková byla konference #HolkyzMarketingu a my se těšíme na další.
Štítky: HolkyzMarketingu konference