Bude se vám o firemní profil starat nový správce? Nesdílejte s ním vaše vlastní přihlašovací údaje. Místo toho vytvořte nový přístup, který můžete v budoucnu při ukončení spolupráce jednoduše zrušit. Jak na to? Máme pro vás návod.

Obsah

Předejte správu na [Firmy.cz]

 

  • V pravém horním rohu klikněte na logo firmy [rozbalí se menu] a poté vyberte kartu Nastavení účtu.

 

  • Rolujte na stránce dolů, až se dostanete k sekci Nastavení přístupů.
  • Do kolonky vepište e-mail nového správce [v našem případě ppc@advisio.cz] a klikněte na tlačítko Pozvat. Nezapomeňte zaškrtnout, k jakému firemnímu profilu daný přístup udělujete.

Předejte správu na [Google Moje firma]

  • Přihlaste se do vašeho účtu Google Moje firma.
  • Dostanete se na přehled firmy, tam klikněte na tři tečky v pravé části obrazovky nad ikonkami jednotlivých akcí.
  • Objeví se rozbalovací menu, ve kterém zvolte možnost Nastavení firemního profilu.
  • Zobrazí se vám pop-up okno, v něm klikněte na šipku u sekce Správci.
  • V dalším kroku klikněte na možnost Přidat.
  • Do horního řádku vepište e-mailovou adresu uživatele, kterého chcete přidat [v našem případě ppc@advisio.cz]. Vyberte roli Správce a kliknutím na tlačítko Pozvat nasdílení dokončete.

A máte hotovo! Další kroky, díky kterým budete mít firemní profily správně nastaveny, už jsou na nových správcích. Třeba právě na nás. Obraťte se na náš áčkový tým, pokud potřebujete pomoc.

Jak upravit profil na firmy.cz? [1]

[1]

Firemní profil na firmy.cz lze upravit jednoduše. Na stránce firmy.cz se přihlaste do svého účtu a poté v nastavení zvolte možnost úpravy. Zde si jednoduše můžete změnit vše co potřebujete a poté uložte změny, které jste provedli. Seznam moje firma lze tak jednoduše upravit a aktualizovat údaje o Vaší společnosti.

Co je to profil firmy? [2]

[2]

Jedná se o profil firmy na firmy.cz nebo na Google my business. Obsahuje všechny potřebné informace o společnosti, mezi které patří kontaktní údaje, popis činnosti firmy, otevírací doba na pobočce a další podstatné informace pro zákazníky. Jedná se o online prezentaci firmy.

Jak se přihlásit na firmy.cz? [3]

[3]

Přihlásit se lze na webové stránce firmy.cz. Pro již existující účet postačí se přihlásit pomocí přihlašovacích údajů. V případě, že účet zatím nemáte založit je potřeba před přihlášením vytvořit nový účet a poté nastavit profil na firmy.cz.

Štítky: firmy.cz Google Google Moje Firma návod PPC přihlašovací údaje

Lucie Palkovská

Lucie Palkovská [1]
[1] PPC Specialist

Milovnice turistiky, badmintonu, deskových her a vědomostních kvízů.

Související články

Michaela Mikolášková

Michaela Mikolášková

5. 8. 2022 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [Sociální sítě]

5 kroků, jak založit Business Manager na LinkedIn

Zjistěte, jak používat novinku od LinkedIn. Založte si Business Manager na své profesní síti a spravujte různé reklamní účty, stránky a lidi ve vaší organizaci. …

mail
Sylvie Kaviková

Sylvie Kaviková

4. 8. 2016 5 minut čtení

  • [E-mailing]

5 tipů jak začít s e-mailingem

Ke každé promyšlené obsahové strategii patří e-mailing.  Vytvoření e-mailové kampaně, která zaujme natolik, že si ji příjemce otevře a třeba se i někam dál proklikne, není jen…

Produktový feed úvodní
Šimon Heider

Šimon Heider

8. 4. 2021 4 minuty čtení

  • [PPC]

5 věcí, které je třeba vědět o produktovém feedu

Produktový feed se využívá ve zbožových srovnávačích jako Heureka, Zboží.cz, při vytváření produktových kampaní v Google Ads a Sklik…