Nevíte, kde stáhnout faktury z různých reklamních služeb a jste z toho tak trochu v lese? Žádný strach, my vás z toho začarovaného lesa vyvedeme a ukážeme vám cestu. Velmi jednoduchou a přímou. S naší malou pomocí zjistíte, že stažení faktur je lehké jako facka. A možná dojde i na fígl, jak si nechat zasílat faktury automaticky na e‑mail.

Poslední dobou se na nás klienti často obrací s prosbou o nastavení automatického zasílání faktur na jejich emailovou adresu. Bohužel je tato funkce možná pouze v případě, že klient využívá zpětnou fakturaci. U dobíjení pomocí podkladů ani při automatických platbách kartou toto není možné. Z Googlu jsme obdrželi odpověď, že se jedná o bezpečnostní opatření.

Obsah

    1. Nejprve se přihlaste do svého Ads účtu.
    2. Klikněte v pravém horním rohu na ikonu Fakturace.

      Tlačítko fakturace.

      Tlačítko fakturace.

    3. Otevře se vám rozbalovací nabídka a vyberte možnost Dokumenty.

      Možnost dokumenty v rozbalovací nabídce

      Možnost dokumenty v rozbalovací nabídce.

    4. Nyní jste na kartě Dokumenty, kde můžete stahovat jak daňové a oficiální dokumenty, tak výpisy.

      Karta dokumenty pro stahování daňových dokumentů i výpisů

      Karta dokumenty pro stahování daňových dokumentů i výpisů.

    5. Faktury jsou řazeny měsíčně od nejnovějších. V případě, že byste potřebovali starší fakturu, doporučujeme využít FILTR.

      Využijte funkce filtru pro starší faktury

      Využijte funkce filtru pro starší faktury.

    6. Faktury i výpisy můžete stahovat buď po jedné, nebo si stačí označit vybrané a zvolit “stáhnout vybrané”.

 

Faktury z Skliku [včetně Firmy.cz a Zboží.cz]

Přihlaste se do Seznam klientské zóny na adrese https://klient.seznam.cz/. Z levého menu zvolte Peněženka a poté Doklady.

Položka Doklady v levém menu

Položka Doklady v levém menu.

Pak už stačí označit vybrané faktury a vybrat, zda chcete fakturu stáhnout v češtině nebo angličtině.

Stažení faktury v češtině

Stažení faktury v češtině.

I v Skliku si můžete nastavit automatické zasílání

Stačí se přihlásit do Seznam Peněženky, zvolit v levém menu možnost Nastavení, poté Informování e‑mailem, vložit e‑mail, navolit interval zasílání a máte hotovo.

Nastavení e‑mailu pro zasílání faktur na Skliku najdete v nastavení Peněženky

Nastavení e‑mailu pro zasílání faktur na Skliku najdete v nastavení Peněženky.

Faktury z Facebooku

Facebook Business Manager

Po přihlášení do Business Manageru na adrese přejděte do nastavení, otevřete si celé menu [bod č. 2] a zvolte Vyúčtování.

Vyúčtování Business Manager

Vyúčtování v Business Manageru

Potom si zvolte požadované fakturační období a vygenerovanou fakturu si můžete stáhnout do počítače:

Potom si zvolte požadované fakturační období a vygenerovanou fakturu si můžete stáhnout do počítače:

  • Myší najeďte na číslo faktury.
  • Objeví se ikonka pro stažení.
  • Prostřednictvím ikonky stáhněte fakturu.

Vyúčtování v BM

Facebook Ads Manager

Přihlašte se do svého Facebook Ads Manager účtu na https://www.facebook.com/ads/manager/ a zvolte možnost Platby (Billing). Nastavte si požadované časové období. Jakmile se vygeneruje faktura, můžete si ji stáhnout – najeďte myší nad číslo faktury a klikněte na ikonku, která se zobrazila.

Něco nefunguje, jak má? Nahlédněte do nápovědy Facebooku nebo nám brnkněte na číslo +420 774 554 005, poradíme vám.

Faktury z Heureky

Získat fakturu z tohoto rozhraní je velice snadné. Po přihlášení do administrace Heureky zvolte z levého menu PPC a správa kreditu, následně Historie plateb a faktury. U každé provedené platby se vám zobrazí možnost stažení faktury. V případě problémů koukněte do nápovědy.

Faktury stáhnete v Historii plateb a fakturách

Faktury stáhnete v Historii plateb a fakturách.

Proč to dělat jednoduše, když to jde ještě jednodušeji

A ještě snadnější než stahovat fakturu každý měsíc, je si je nechat zasílat na e‑mail. Stačí si to jen nastavit. Vše najdete v sekci Přehled ve volbě Upravit obchod.

Pro nastavení e‑mailu na zasílání faktur stačí najet do Přehledu

Pro nastavení e‑mailu na zasílání faktur stačí najet do Přehledu.

Tak a všechny faktury už máte stažené, snadné, že? Nezapomeňte si náš článek uložit, ať příště v lese reklamních služeb opět nezabloudíte.

A pokud nevíte jak založit Meta Business Manager, potěšíme Vás jednoduchým návodem. Díky článku od našich specialistů si můžete založení Meta Business Manageru projít krok po kroku s námi.

Kde najdu na Facebooku faktury? [1]

[1]

Své faktury na Facebooku najdete po přihlášení do Vašeho účtu. Kliknete na šipku dolů a vyberete v pravém horním rohu Nastavení a soukromí. V nastavení zvolíte faktury a platby. Zde najdete možnost prohlížet a stahovat Vaše Facebook faktury.

Kde najdu faktury za reklamu na Facebooku? [2]

[2]

Stejně jako faktury pro Váš účet na Facebooku najdete faktury za reklamu v nastavení. Stačí si zvolit Fakturace a platby ve Vašem účtu. Poté si můžete procházet a stahovat Vaše Facebook faktury za reklamu.

Jak platit za reklamu na Facebooku? [3]

[3]

Můžete si zvolit více stylů platby za reklamu na Facebooku. Jedním z nich je například PayPal nebo bankovní převod. V momentě kdy vytvoříte reklamu Vám Facebook sám nabídce možnosti, které můžete k platbě za Vaše reklamy využít. Po zvolení preferované platby stačí platbu provést.

Kde najít fakturu za reklamu na Instagramu? [4]

[4]

Fakturu za reklamy na sociální síti Instagram najdete podobně jako na Facebooku. Po přihlášení do Vašeho účtu na Instagramu, zvolte nastavení a zde si zvolte jednu z možností, která bude souviset s fakturací a platbami.

Jak propagovat svoji firmu na Facebooku? [5]

[5]

Na Facebooku svoji firmu můžete propagovat díky několika způsobům. Mezi nejčastější strategie k propagaci firmy na Facebooku patří vytvoření stránky pro Vaši firmu tzv. firemní stránky, vytvoření cílených reklamních kampaní, ale taky pravidelné přidávání obsahu na Vaši stránku firmy na Facebooku a v neposlední řadě interakce s fanoušky Vaší stránky.

Jak funguje reklama na Facebooku? [6]

[6]

Reklamu na Facebooku lze cílit na uživatele a to podle demografických údajů, zájmů, chování a na základě dalších faktorů. Reklamní kampaně jde zaměřit na různé cíle například na získání nových zákazníků, zlepšení povědomí o značce nebo zvýšit výkon jednotlivých produktů v rámci prodejů. Nemusí se vždy jednat jen o produkt, ale reklamu na Facebooku můžete využít i na propagaci služeb. Reklamy se zobrazují uživatelům napříč Facebookem a i v rámci Instagramu.

Štítky: facebook facebook business manager fakturace faktury Google Ads heuréka PPC sklik zboží

Jiří Bunček

Jiří Bunček [1]
[1] PPC Specialist

Bývalý zaměstnanec Advisio.