Už potřetí! Šťastnou trojku si připsal letošní letní MarketingOn s podtitulem „Holky z marketingu“. A že se nás, holky, sešlo! Ale pánové nám velmi dobře sekundovali. Podvečer, z něhož doslova sálala ženská energie, si očividně užili všichni. Pojďme se společně natřikrát ohlédnout.

Mezinárodní den selfie: Jirka Komár se zdraví s vedrem rozpálenými účastníky #mkton3

Mezinárodní den selfie: Jirka Komár se zdraví s vedrem rozpálenými účastníky #mkton3

Ohlédnutí první: Katka, Pavlína a Tereza promluvily

Tenhle MarketingOn byl výjimečný, vznikal totiž ve spolupráci s úspěšnou facebookovou skupinou Pavlíny Louženské „Holky z marketingu“. Úkol zněl jasně: chceme tři ženy, které proplouvají vodami digi marketingu s lehkostí pstruha a s dravostí štiky. A tak se u nás nakonec v Ostravě sešly instagramová guru Katka Pavlíčková, náčelnice holčičího kmene Pavlína Louženská a „holka z digitálu“ Tereza Kučerová.

Katka Pavlíčková, Pavlína Louženská a Tereza Kučerová

Každá z nich vložila do své přednášky kus sebe a zároveň malé velké poselství. Z Katčiny řeči vyplynulo, že ten, kdo není na Instagramu, se ochuzuje o zásadní kanál budování firemního, ale i osobního brandu. Katka také v přímém přenosu vyzkoušela instagramovou novinku InstaTV.

Přednáška Katky Pavlíčkové s názvem Výhody Instagramu pro re/start marketingu

Přednáška Katky Pavlíčkové s názvem Výhody Instagramu pro re/start marketingu

Pavlína se ve své přednášce zaměřila na generaci milleniálů a upozornila na její budoucí zapojení do managementu firem a korporací. Pro tuhle generaci má větší hodnotu smysl práce, ne její finanční ohodnocení. Jako marketéři už teď můžeme dostat do propagace čehokoli více „dobrých“ věcí. Protože „dobro je volba“. A ve světě marketingu na tohle dobro máme budget. Dělat smysluplné věci a dělat je poctivě mělo význam vždycky, v budoucnu to však vypadá na prioritu číslo 1. Kdo se chce dozvědět ještě více o tom, co Pavlína dělá, mrkne se na Pavlíninu aktuální studii o inovacích a nových možnostech pro milleniály.

Přednáška Pavlíny Louženské s názvem Navigace mileniálním světem nejen pro #HolkyzMarketingu

Tereza přednáškový blok završila komentářem, že marketing ve velkých společnostech už dávno není škrobený jako těsná šněrovačka. Nastupující generace se chce bavit, a tak se tomu je třeba přizpůsobit na všech frontách, a to doslova: konzumace internetového obsahu na několika zařízeních najednou se stává běžnou normou. A udržet pozornost příjemce reklamy je někdy téměř nemožná.

Přednáška Terezy Kučerové s názvem Jak potěšit zákazníka v době marketingové transformace

Přednáška Terezy Kučerové s názvem Jak potěšit zákazníka v době marketingové transformace

Ohlédnutí druhé: Workshopy nejen pro holky

Příjemné zpestření večera představovaly super workshopy. „Empowered women empowered women“. Zatímco dole Katka učila početnou skupinku Instagramuchtivých nadšenců, jak si budovat osobní brand pomocí téhle trendy sociální sítě, Pavlína nahoře odstartovala svůj #HzM workshop tvrzením, že Instagram je sice fajn, ale osobní brand se nejlíp podpoří setkáváním se skutečnými lidmi, prezentacemi na konferencích a pravidelným školením druhých. A víte, co podle Pavlíny nejvíce odvádí ženy, a to nejen ty v marketingu, od práce a řešení pracovních problémů? Drbání o chlapech. Zatímco muži na pracovních schůzkách řeší byznys, my holky debatujeme o tom, co chlapi dělají, nebo nedělají, případně, co by měli dělat.

Ohlédnutí třetí: Networking a photoshooting

Ostravský ImpactHub praskal ve švech, příště už se určitě sejdeme ve větším, a tak se networkovalo opravdu čile. Z horkého počasí byla žízeň veliká: vypilo se téměř 70 litrů piva (hlavně toho holčičího borůvkového) a vína. V dobré náladě se potom v našem Mkton fotokoutku rádi zvěčnili všichni, kdo měli ruce nohy. Však se mrkněte sami.

Fotostěna

Tak na podzim zase: „Ahóóój!“ Už teď vám můžeme slíbit, že vás čekají další senzační řečníci i řečnice. Nezapomeňte tedy checkovat náš Facebook, Instagram nebo Twitter.

Radka Legerská

Radka Legerská [1]
[1] Senior Copywriter

Píše a obsahu, který prodává, se věnuje už déle než 12 let. Bez kafe nežije, hodně čte a jednou napíše knihu [nebo dvě].