Čekalo nás nabité odpoledne se třemi skvělými řečníky, davem markeťáků, psavců, kreativců a dalšími entitami z marketingových vod. Tentokráte máme trochu toho vzdělávání v naší Ostravě. Vstávání na vlak ve čtyři se nekonalo. Sláva! MarketingON pro nás ovšem vyniká ještě další zvláštnůstkou. Tak trochu ho totiž pořádáme. ????
Připravit, pozor, jedem
Vzhledem k tomu, že se jedná o „naše dítě“, těšení a přípravy na MarketingON s pořadovým číslem 4 máme na programu už pěkně dlouho. Zprvu tiše, a nakonec i hlasitě doufáme, že se nám Adél z toho všeho chystání, domlouvání a zařizování nezvencne. Jako správná parta přikládáme ruku k dílu a pomáháme se vším možným i nemožným. Čas se krátí, přípravy vrcholí a je to tady.
Vůbec poprvé MarketingON zabere prostory kulturního centra Cooltour. Kapacitu sálu se k (příjemnému) šoku Adél podařilo vyprodat, a tak se máme na co těšit. Čeká nás odbavit něco kolem 200 marketingových nadšenců. Téměř celý copy tým se upsal pomoct na registraci. Aby bylo jasný, že patříme k Advisio, naším sjednocujícím prvkem se stala jasně červená pusa. Tak snad to návštěvníkům pomohlo. 😀
Ania, Radim a Michelle
Po úvodním slově našich úžasných one and only Peti a Lady nastoupila na scénu sympaťačka Ania Cingrošová, která se věnuje brandu a strategickým kampaním v ZOOTu. V cukuletu nás seznámila s problematikou tvoření person, segmentace a personalizace. Proč a jak to dělat, na co je to dobré a z jakých důvodů se to může hodit. Zkrátka gró, které bychom měli všichni znát. Připravila si pro nás i ukázku, jak segmentaci dělají u nich v ZOOT. Že se to vážně vyplatí a má smysl věnovat čas a úsilí těmto „cizím slovům“ dokázalo pár čísel.
Jako druhý pódium zabral pohodový Radim Stezka – Marketing manager v Queens. Vyprávěl příběhy o provázání značky s influencery. Těm ale říkají vlastně kámoši. Prvního kámoše přibrali do party v roce 2006, kdy tento mega trend ještě příliš neexistoval a rozhodně neměl tak hezké jméno jako teď. Věnují se tomu prostě už dlouho a dělají to po svém. Pomohli například i nynější mega star Rytmusovi v době, kdy ho ještě nikdo neznal. Tato podpora se jim pak vrátila, nejen v jeho případě, ale i u dalších kámošů. Nebáli se udělat star ani z kolegyně či hledat nového kámoše na Instagramu.
Posledním řečníkem večera se stala okouzlující Michelle Losekoot, digitální vypravěčka na volné noze. Pomáhá s kvalitním obsahem velkým hráčům jako PUMA či našemu hlavnímu městu. Vůči své smečce followerů cítí závazek vytvářet obsah, který by sama chtěla číst. Měli bychom se k tomu takhle postavit všichni, což? Ve svém okénku shrnula důvody, které podle ní stojí za tím, když nejdou sociální sítě. Jak to, že když je na sítích 42 % lidí nikoho nezajímáme? Tak děláme něco asi blbě. Vypíchla rozdíly mezi online a tím skutečným já uživatele. Rovněž doporučila značkám vytáhnout si hlavu z p*dele. 😀 Nastínila i několik tipů, díky kterým jde tvorba obsahu lehčeji.
Děkujeme, tak zase příště
Na závěr ty nejrychlejší čekaly speciální workshopy s našimi řečníky. Po nich následovala už jen volná zábava, řádění ve foto koutku, nějaký ten networking a libovolné útoky na bar. A bylo hotovo. Spíkři promluvili, občerstvení se vyďobalo, workshopy proběhly a Adél se nesložila. Super. Všechno se zvládlo. Uvidíme se zase zjara příštího roku. ???? Těšíme se!
Štítky: inspirace konference marketingon Michelle Losekoot Ostrava queens Zoot