Pro našeho dlouholetého klienta „Chyť a pusť“ jsme připravili kampaň na sociálních sítích Facebook a Instagram. Zapojili jsme do ní oblíbeného herního youtubera Pedra. Kampaň proběhla formou soutěže a měla jediný cíl: oslovit mladé kluky a holky, kteří se chtějí naučit rybařit, anebo s rybařením začínají. A dostat mezi ně informace o značce Chyť a pusť.
Pedro soutěž odstartoval soutěžním příspěvkem na své facebookové stránce PedrosGame, která čítá více než 126 000 fanoušků, 29. srpna a zároveň spustil propagaci na svém instagramovém profilu, a to formou fotek a Instastories. Paralelně jsme soutěž spustili a podporovali na Facebooku Chyť a pusť. Soutěž běžela týden a zájem byl opravdu obrovský.
Facebooková manie: (nejen) začínající rybáři fotili své úlovky
Soutěžní post na Facebooku PedrosGame oslovil 45 000 lidí. Na Facebooku Chyť a pusť měl tento příspěvek také skvělé výsledky, organicky jsme zasáhli 63 000 uživatelů a placeně pak dalších 25 000.
Instastories: za málo peněz hodně zúčastněných rybářů
Dvě fotky na stories s upozorněním na soutěž získaly skoro 30 000 zobrazení.
Stories z rybaření oslovily téměř 200 000 diváků, kteří si je zobrazili až 300 000 x.
Instagram: Pedro získal pozornost téměř okamžitě
Instagramové fotky získaly 150 000 zobrazení a 20 000 likes.
Spolupráce s dobře zvoleným influencerem nese ovoce
Za týden si facebooková stránka Chyť a pusť polepšila o 300 fanoušků a návštěvnost e-shopu stoupla v prvních třech dnech o 110%. Potvrdilo se, že zapojit do budování a podpory značky vlivného a hodně sledovaného influencera se opravdu vyplatí.
Štítky: influencer marketing influenceři práce s klienty případová studie případovka sociální sítě