Štítek: content
Content First 2023: Síla headlinu, příběhu a brainstormingu
Áčkového obsahu není nikdy dost, a tak jsme se zúčastnili i letošního ročníku Content First, abychom nasáli novinky, tipy a rady zajímavých řečníků.…
Jak na rychlost webu [návod]
Rychlost webu je důležitá jak pro SEO, tak pro samotné uživatele. Přečtěte si návod, jak na měření rychlosti webu.…
Základy influencer marketingu: 2. část
V článku se zaměříme na proces výběru toho správného influencera pro vaše účely a jak s ním spolupráci nastavit tak, aby byly spokojené obě strany.…
Jak poznat, že videoreklama uživatele zajímá?
Základním indikátorem úspěšnosti reklamního videa je míra udržení publika, která udává procento uživatelů interagujících s vaším videoobsahem během sledování.…
Základy influencer marketingu: 1. část
Influencer marketing má už dlouho své stálé místo v moři digitálu. V tomto článku se seznámíte se základy, které by měl znát každý, kdo si chce spolupráci s influencery přidat do svého portfolia aktivit.…
Když domácí mazlíčci vládnou sociálním sítím
Super zoo patří mezi jednoho z nejznámějších a nejrozšířenějších prodejců chovatelských potřeb u nás. O jejich digitální stopu se staráme už od roku 2015.…
SEO Restart aneb SEO není a nebude mrtvé
Letošní konference SEO restart, na které jsme nemohli chybět, se konala v Divadle pod Palmovkou. A to hlavně bez připojení do elektřiny a internetu, abychom se mohli pořádně…
Czech On-line Expo 2019 optikou i perem copywritera
První jarní měsíc se nesl v duchu velkých marketingových akcí. Po Marketing Festivalu, ze kterého si odnesl velké myšlenky náš kolega Radim, jsme znovu zamířili do Prahy.…
První dny v agentuře aneb jak to vidí kopík
Naskytla se mi jedinečná příležitost. Psát. Psát o sobě. Ačkoli práce copywritera je psaní, prokládané psaním a pokaždé zakončené psaním, v tomto případě, alespoň co se týče tématu,…