Štítek: cookies třetích stran
Google přehodnocuje svůj přístup ke cookies třetích stran, funkční strategii ale prozatím nemá
Celý e-commerce svět se připravuje na konec cookies třetích stran v prohlížeči Chrome. Google teď ale přišel s docela nečekanou zprávou. Přehodnocuje plán na ukončení podpory těchto cookies a vyvíjí alternativní řešení. Rozhodnuto ale není nic, debaty a schvalování nejen s regulačními orgány Google teprve čekají. …
Digital Markets Act a konec éry cookies třetích stran
Přichází čas tvorby nových strategií pro remarketing. Evropská unie, jak už má ve zvyku, zapracovala na ochraně dat, pro e-shopy to znamená zvýšenou starost o zákazníky. Jak sbírat nové kontakty do databáze a legálně je používat? Co změnilo nařízení DMA? Za co nesete odpovědnost vy a za co giganti digitálního trhu?…
Client-side vs. server-side měření: Jaký je rozdíl a co pro vaši reklamu využívat?
Pojmy, které vás při nastavování cílené reklamy rozhodně neminou – client-side a server-side měření. Jde o dva různé přístupy ke způsobu zpracování, ukládání a zabezpečení dat o vašich zákaznících. Ta jsou zásadní pro cílenou reklamu i její vyhodnocování. A my k nim přidáme ještě třetí pojem – server-side tagging. Víte, co si pod nimi přesně představit? A proč jsou pro váš e-shop důležité? …
Cookies třetích stran končí: Proč je váš e-shop potřebuje?
V posledních několika letech už není slovo „cookies” velkou neznámou snad pro nikoho. Cookie lišty se nás dennodenně ptají, jestli chceme cookie ve svém prohlížeči povolit, nebo ne. Co to ale přesně znamená, co jsou cookies 3. stran a co obsahují a proč by měly zajímat hlavně e-shopy?…