Štítek: digital marketing
Ne[re]klamte: Regulace reklamy na zdravotnické prostředky
Už 26. května letošního roku nabude účinnosti novela č. 90/2021 Sb. Čeho se tyto změny týkají? …
5 věcí, které je třeba vědět o produktovém feedu
Produktový feed se využívá ve zbožových srovnávačích jako Heureka, Zboží.cz, při vytváření produktových kampaní v Google Ads a Sklik…
inSPORTline: kampaně, které vrací úder
Zlepšení obratu e-shopu a relevance zobrazovaných reklam a snížení PNO kampaní nemusí být únavný běh na dlouhou trať. U inSPORTline se nám podařilo dosáhnout všech cílů…
Rock ‚n‘ roll návštěv a konverzí díky kampani ROCKWOOL
Úspěch kampaně nezávisí jen na originálně zvolené formě, ale také na vhodné propagaci. Co se skrývá pod značkou ROCKWOOL ví v Maďarsku…
Nemáte mobilní verzi webu? Od března nemusíte být na Google vidět
V současnosti většina uživatelů používá pro vyhledání obsahu převážně mobily, a proto je nutné odstranit…
Získejte ze svých kampaní maximum díky CSS programu
Získejte nižší cenu za proklik, větší dosah a lepší pozici svých inzerátů bez jakékoliv námahy.…
I nákupní kampaně potřebují péči
Nákupy představují ve většině případů nejdůležitější část výkonnostně zaměřených PPC účtů. Zároveň téměř všechny účty, se kterými přijdete do kontaktu, využívají jejich chytrou variantu.…
Základy influencer marketingu: 2. část
V článku se zaměříme na proces výběru toho správného influencera pro vaše účely a jak s ním spolupráci nastavit tak, aby byly spokojené obě strany.…
Jak poznat, že videoreklama uživatele zajímá?
Základním indikátorem úspěšnosti reklamního videa je míra udržení publika, která udává procento uživatelů interagujících s vaším videoobsahem během sledování.…
Nejčastější chyby kampaní ve vyhledávací síti
Sepsali jsme pro vás nejčastější nedostatky, které nacházíme při auditech většiny účtů. O jaké chyby se jedná a jak je vyřešit?…
Základy influencer marketingu: 1. část
Influencer marketing má už dlouho své stálé místo v moři digitálu. V tomto článku se seznámíte se základy, které by měl znát každý, kdo si chce spolupráci s influencery přidat do svého portfolia aktivit.…
Áčková digitální akademie v Ostravě
Za kvalitním marketingovým vzděláním už nemusíte do Prahy. Ušetřete si cestu, už 12. října 2020 startujeme první ročník akademie marketingu.…
Jak a kdy stanovit SEO strategii
Optimalizace webu pro vyhledávače je důležitá ve všech fázích života webu od prvopočátečního návrhu přes běžné fungování až po přechod na nové řešení, ale nejdůležitější…
Google vs. Facebook reklamy
Proč byste při využívání více reklamních systémů neměli sledovat výsledky pouze ve správci reklam na Facebooku? V článku se dozvíte, jak k problematice atribuce přistupovat.…
Sedmero tipů jak na rozpočet
Ať jste marketingový manažer, majitel firmy, nebo specialista produktu, porada ohledně budgetu se vám jistě nevyhnula. Co všechno se musí při nastavování zohlednit?…
Když domácí mazlíčci vládnou sociálním sítím
Super zoo patří mezi jednoho z nejznámějších a nejrozšířenějších prodejců chovatelských potřeb u nás. O jejich digitální stopu se staráme už od roku 2015.…
Jak koronavirus ovlivňuje svět e-commerce
Kupní síla se kvůli pandemii vychýlila z normálu a ovlivnila v mnoha segmentech nejen návštěvnost a tržby, ale i chod celých firem.…
Jsme vaši digitální rádci
Do roku 2020 vstoupilo [Advisio] s novou firemní identitou. Co si od rebrandingu firma slibuje a jaké jsou plány do budoucna, nám v rozhovoru prozradil Radim Vašíček, CEO…
Jsme Advisio, jak ho znáte, i když zrovna měníme styl
Už 13 let pomáháme firmám prosadit se online. Proto přišel čas na změnu. Změnu, která jasně řekne, kdo, co a proč je Advisio.…
MarketingON#5: Ročník plný překvapení
Čtvrtek 16.5. odpoledne se opět nesl ve znamení MarketingONu. Náš 5.ročník setkání všech marketingových srdcařů a nadšenců opět hostil minulým eventem ověřený Cooltour. Bohatý program nabízel…