Štítek: e-commerce
Připravte svůj e-shop na Black Friday
Black Friday patří mezi jednu z nejočekávanějších slevových akcí, jak se na ni připravit, abyste uspěli?…
Desatero spokojeného zákazníka
Utužování vztahu mezi prodejcem a zákazníky je důležité. Odeslanou objednávkou to totiž nekončí. Na co myslet při komunikaci s nimi?…
Reshoper 2023: Využijte marketingové nástroje na maximum
Letošní Reshoper opět dokázal, že je to jedna z největších a nejlepších akcí českého e-commerce. Skvělý veletrh, kde se představilo mnoho zajímavých firem a projektů.…
Brand Restart 2023: Ztratily značky koule?
Ve čtvrtek 16. 2. se v pražském kině Dlabačov konala konference zaměřená na branding, udržitelnost značek i nejnovější trendy v této oblasti: Brand Restart 2023. My jsme se zúčastnili také, abychom vám to nejzajímavější mohli předat. Které přednášky nás naprosto dostaly?…
Marketing jako ohrožená součást firemního rozpočtu?
Nejen firmy, jejichž základy se otřásly už při pandemii, se aktuálně potýkají s ekonomickou krizí a geopolitickým napětím. Jistoty, které doposud získaly, už neexistují. Poznáváte se? Nejste v tom sami.…
[FAQ]: Tlačítková novela v otázkách
Úpravy, které nařizuje novela zákona o ochraně spotřebitele, se dají mnohdy vyložit více způsoby. Nebo ještě nejsou zcela objasněné a jejich zpřesnění přijde až s praxí a kontrolami e-shopů.…
13 věcí, které v digitálu nikdy nezkoušejte
Co se stane, když obecné poučky online marketingu obrátíme vzhůru nohama? Varování: níže uvedené "rady" prosím neaplikujte v praxi [nebo jistojistě přijdete na buben].…
„Nováček by se měl učit od svých kolegů”, říká vedoucí obchodu Antonín Rybnikář
Jako obchodní zástupce pro rádio pracoval více jak 10 let. Když mu obor přestával dávat smysl, rozhodl se pro online. Dnes vede v Advisiu svůj [áčkový] tým obchodníků. To je Antonín Rybnikář. Rozhovor o obchodu i o tom, že změnit obor v práci, ve které jste jednička, lze kdykoliv. …
Expanze firmy do zahraničí: krok po kroku [díl I.]
V dnešní době, kdy česká e-commerce roste raketovým tempem, je expanze firem běžnou záležitostí. Pokud jste vybudovali úspěšnou firmu se skvělými výsledky a místní trh máte v malíku, možná je na čase přemýšlet o expanzi do zahraničí. …
Spravujete e-shop? Pozor na nové změny pravidel už od července 2021
Od července dojde ke změně hned několika pravidel e-shopů. Přečtěte si, na které věci si dát pozor.…
Konference Grow Export – Google představil nové nástroje pro české podnikatele
Google na konferenci exkluzivně představil nové nástroje, které přináší na českou e-commerce scénu. A my jsme byli u toho.…
Jak koronavirus ovlivňuje svět e-commerce
Kupní síla se kvůli pandemii vychýlila z normálu a ovlivnila v mnoha segmentech nejen návštěvnost a tržby, ale i chod celých firem.…
Roztáčíme nože sekaček HECHT v digitálu: v Česku, Maďarsku i Polsku
Značka HECHT patří mezi naše dlouhodobé klienty. Naše digitální spolupráce začala v roce 2013, kdy nám Hecht svěřil do správy PPC reklamu pro svůj e-shop hecht.cz.…
ShopCamp 2017: Stál budíček ve 3:30 za to?
Jak jsme slibovali minulý rok, ani tentokrát jsme si ShopCamp nenechali ujít. A to i přesto, že to máme přesně 278 km vzdušnou čarou, vstávali jsme ve…