Štítek: e-mailing

Klára Palkosková

Klára Palkosková

25. 11. 2024 15 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [E-mailing]

10 + 1 tipů pro e‑mailing v hlavní nákupní sezóně: E‑book plný know-how

Neponechejte nic náhodě a buďte připraveni na sezónu včas. Ecomail, náš dlouholetý parťák v oblasti e-mailového marketingu, právě vydal skvělý e-book, který byste neměli přehlédnout. Na více než 60 stránkách najdete praktické tipy, jak si celou sezónu šikovně zorganizovat, správně nastavit kampaně a motivovat nové zákazníky k opakovaným nákupům. E-book obsahuje nejen praktické příklady a zkušenosti klientů, ale i komentáře odborníků, kteří vás provedou efektivním e-mail marketingem. Pokud chcete, aby vaše sezónní kampaně šlapaly jako hodinky, tohle je must-have materiál, který nesmíte minout.…

Michaela Adámková

Michaela Adámková

29. 1. 2024 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [E-mailing]

Google a Yahoo mění pravidla hry: Připravte se na nové standardy pro rozesílání e-mailů

V únoru 2024 začnou platit zásadní změny v e-mail marketingu, které mohou ohrozit doručitelnost vašich e-mailů. Google a Yahoo přichází s úpravami zaměřenými na bezpečnost uživatelů a ověření odesílatele. Co byste měli ještě před koncem ledna udělat i vy?…

Denisa Poláčková

Denisa Poláčková

2. 8. 2022 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [E-mailing]

[Áčkový e-mailing]: posviťte si na doručitelnost

Jak podpořit doručitelnost vašich newsletterů a připomenout se zákazníkům? Sbíráme pravidelně aktuální informace a tipy [ve spolupráci s Ecomail], díky kterým můžete zvýšit nejen doručitelnost vašich e-mailů.…

Chyť a pusť úvod
Denisa Poláčková

Denisa Poláčková

8. 7. 2021 5 minut čtení

  • [Případová studie]

Chyť a pusť zákazníky e-mailem, oni se vrátí

Už šestým rokem spravujeme klientovi Chyť a pusť e-mailingové kampaně, pro které je typický vzhled, datum i čas odesílání. I proto se zákazníci vracejí, vědí totiž, co čekat.…

Pavlína Marčišová

Pavlína Marčišová

5. 4. 2018 5 minut čtení

  • [Copywriting]

Tone of voice: Mluvte jazykem svého kmene

To, co vaši firmu odliší od ostatních, není jen logo nebo maskot. Lidé si velmi dobře pamatují ty, kteří je zaujali svým vystupováním, nemáte to…