Štítek: Google

Tomáš Miketa

Tomáš Miketa

15. 3. 2024 5 minut čtení

  • [SEO]

Jak indexovat stránky na Google a Seznam?

Weby, které na vás vyskočí při vyhledávání nějakého výrazu na Googlu nebo Seznamu, musí být součástí knihovny indexovaných stránek. A ty zahrnují stovky miliard položek, které takzvaný robot prošel a uložil si je. Jakmile tam váš web nebo i jednotlivé podstránky budou chybět, zákazníkům se nikdy neukážou. Poradíme vám, jak stránky indexovat a jak si díky automatizaci zjednodušit práci. …

Jan Žvak

Jan Žvak

7. 2. 2024 5 minut čtení

  • [Webová analytika]

Google Looker Studio: Vaše data pod kontrolou

Potřebujete efektivní způsob, jak zobrazit a analyzovat vaše data? Google Looker Studio přichází s řešením. Jako součást Google Cloud, Looker Studio přetváří surová data do vizuálně přitažlivých a snadno srozumitelných reportů a dashboardů. Pro všechny, kdo chtějí mít svá data pod kontrolou, je Looker Studio ideálním společníkem.…

Michaela Adámková

Michaela Adámková

29. 1. 2024 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [E-mailing]

Google a Yahoo mění pravidla hry: Připravte se na nové standardy pro rozesílání e-mailů

V únoru 2024 začnou platit zásadní změny v e-mail marketingu, které mohou ohrozit doručitelnost vašich e-mailů. Google a Yahoo přichází s úpravami zaměřenými na bezpečnost uživatelů a ověření odesílatele. Co byste měli ještě před koncem ledna udělat i vy?…

Pavlína Zezulková

Pavlína Zezulková

17. 3. 2023 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [E-commerce]

Jak založit Google My Business a získat recenze 

Zviditelněte vaši firmu prostřednictvím užitečného nástroje Google My Business, který může zlepšit vaši pozici ve vyhledávání. Stačí si založit účet. Jak na to? Máme pro vás návod.…

Lucie Palkovská

Lucie Palkovská

23. 11. 2022 3 minuty čtení

  • [PPC]

Jak nasdílet firemní profil na Firmy.cz [Seznam.cz] a na Moje firma [Google]

Zpřístupněte novým správcům své firemní profily raz dva. Sepsali jsme pro vás jednoduchý návod. Stačí pár kliknutí a máte hotovo.…

Získali jsme nový odznak prémiového Google partnera – co to znamená pro naše klienty?
Advisio

Advisio

22. 6. 2021 3 minuty čtení

  • [Aktuality]

Získali jsme nový odznak prémiového Google partnera – co to znamená pro naše klienty?

Oblast digitálního marketingu se neustále mění a vyvíjí. Google proto nezůstává pozadu a připravil nový program Google Partners, díky kterému jsme dosáhli na nejvyšší metu spolupráce. …

Google Search Console
Ondřej Smolen

Ondřej Smolen

17. 6. 2021 8 minut čtení

  • [SEO]

Co to je Google Search Console a jak na ni? [návod]

Tento bezplatný nástroj od společnosti Google sleduje výkon vašich webových stránek. Přečtěte si osvědčené rady a tipy, jak na něj.

Konference Grow Expo – Google představil nové nástroje pro české podnikatele
Advisio

Advisio

21. 5. 2021 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [E-commerce]
  • [Konference]

Konference Grow Export – Google představil nové nástroje pro české podnikatele

Google na konferenci exkluzivně představil nové nástroje, které přináší na českou e-commerce scénu. A my jsme byli u toho.…

Google analytics
Jan Malatinský

Jan Malatinský

4. 5. 2021 5 minut čtení

  • [PPC]
  • [Webová analytika]

Jak sdílet přístup do Google Analytics

Nasdílet přístupy do Google Analytics 4 patří k základním úkonům, které by měl ovládat každý majitel webu nebo e-shopu. Často tento postup vysvětlujeme skrze telefon nebo…

Produktový feed úvodní
Šimon Heider

Šimon Heider

8. 4. 2021 4 minuty čtení

  • [PPC]

5 věcí, které je třeba vědět o produktovém feedu

Produktový feed se využívá ve zbožových srovnávačích jako Heureka, Zboží.cz, při vytváření produktových kampaní v Google Ads a Sklik…

inSPORTline blog úvodní
Markéta Gramesová

Markéta Gramesová

24. 3. 2021 4 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [Případová studie]

inSPORTline: kampaně, které vrací úder

Zlepšení obratu e-shopu a relevance zobrazovaných reklam a snížení PNO kampaní nemusí být únavný běh na dlouhou trať. U inSPORTline se nám podařilo dosáhnout všech cílů…

Responzivní webdesign
Ondřej Smolen

Ondřej Smolen

16. 2. 2021 6 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [SEO]

Nemáte mobilní verzi webu? Od března nemusíte být na Google vidět

V současnosti většina uživatelů používá pro vyhledání obsahu převážně mobily, a proto je nutné odstranit…

áčkový css program PermoniQ 2
Tomáš Hruzík

Tomáš Hruzík

26. 1. 2021 4 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [PPC]

Získejte ze svých kampaní maximum díky CSS programu

Získejte nižší cenu za proklik, větší dosah a lepší pozici svých inzerátů bez jakékoliv námahy.…

Ondřej Smolen

Ondřej Smolen

12. 1. 2021 8 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [SEO]

Jak na rychlost webu [návod]

Rychlost webu je důležitá jak pro SEO, tak pro samotné uživatele. Přečtěte si návod, jak na měření rychlosti webu.…

Nákupní kampaně Advisio blog
Radek Swaczyna

Radek Swaczyna

16. 11. 2020 4 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [PPC]

I nákupní kampaně potřebují péči

Nákupy představují ve většině případů nejdůležitější část výkonnostně zaměřených PPC účtů. Zároveň téměř všechny účty, se kterými přijdete do kontaktu, využívají jejich chytrou variantu.…

Meeting
Markéta Gramesová

Markéta Gramesová

6. 10. 2020 4 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [PPC]

Nejčastější chyby kampaní ve vyhledávací síti

Sepsali jsme pro vás nejčastější nedostatky, které nacházíme při auditech většiny účtů. O jaké chyby se jedná a jak je vyřešit?…

Áčková akademie
Advisio

Advisio

25. 8. 2020 4 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [Konference]

Áčková digitální akademie v Ostravě

Za kvalitním marketingovým vzděláním už nemusíte do Prahy. Ušetřete si cestu, už 12. října 2020 startujeme první ročník akademie marketingu.…

Jak a kdy stanovit SEO strategii
Advisio

Advisio

13. 8. 2020 5 minut čtení

  • [SEO]

Jak a kdy stanovit SEO strategii

Optimalizace webu pro vyhledávače je důležitá ve všech fázích života webu od prvopočátečního návrhu přes běžné fungování až po přechod na nové řešení, ale nejdůležitější…

Článek Google vs. Facebook reklamy
Jiří Pernica

Jiří Pernica

15. 7. 2020 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [PPC]
  • [Sociální sítě]

Google vs. Facebook reklamy

Proč byste při využívání více reklamních systémů neměli sledovat výsledky pouze ve správci reklam na Facebooku? V článku se dozvíte, jak k problematice atribuce přistupovat.…

áčkový css program permoniQ
Jan Březovský

Jan Březovský

11. 6. 2020 3 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [PPC]

Áčkový CSS program PermoniQ

Vznik CSS programu je reakcí Google na rozhodnutí Evropské komise, která požaduje, aby Google ve výsledcích vyhledávání poskytoval ostatním srovnávačům zboží stejný prostor jako své…

Rozměry bannerů a responzivních reklam
Markéta Gramesová

Markéta Gramesová

13. 5. 2020 2 minuty čtení

  • [PPC]

Rozměry bannerů a responzivních reklam

Potřebujete vytvořit bannery pro remarketingové a akviziční kampaně nebo chcete dodat svému správci PPC reklamy vhodné obrázky do responzivních inzerátů?…

porovnání dvou obchodů
Aneta Vymětalová

Aneta Vymětalová

28. 8. 2019 3 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [E-commerce]
  • [PPC]

Dny dopravy zdarma: jak odměnit zákazníky, a přitom na tom neprodělat?

Doprava zdarma je v posledních měsících velmi diskutovaným tématem. Heureka totiž pro letošní rok zrušila pravidelnou akci Dny dopravy zdarma, a tak se řeší, zda jsou e-shopy…

Čištění dat v Google Analytics
Dan Sedláček

Dan Sedláček

7. 8. 2019 4 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [PPC]

Jak vyčistit data v Google Analytics a získat efektivní výsledky?

Pokud používáte Google Analytics, je vhodné získaná data pročistit a zvýšit tak jejich relevanci a přehled. Přečtěte si o základních filtrech, aplikujte je na váš účet a získejte efektivní…

Promyšlená klíčová slova
Jana Blaschke

Jana Blaschke

20. 6. 2019 4 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [Konference]
  • [SEO]
  • [Ze života agentury]

SEO Restart aneb SEO není a nebude mrtvé

Letošní konference SEO restart, na které jsme nemohli chybět, se konala v Divadle pod Palmovkou. A to hlavně bez připojení do elektřiny a internetu, abychom se mohli pořádně…

Markéta Gramesová

Markéta Gramesová

28. 5. 2019 2 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [E-commerce]

Google nákupy konečně i na Slovensku

Od spuštění Google nákupů pro Českou republiku se spekulovalo, kdy do programu zapojí Google také Slovensko. A konečně jsme se dočkali. Jakožto klíčová agentura Googlu máme…

Jakub Šindler

Jakub Šindler

29. 1. 2019 3 minuty čtení

  • [PPC]

Schváleno s omezením: Prodej vstupenek na akce

Jestliže propagujete událost a prodáváte vstupenky prostřednictvím vyhledávací, obsahové nebo video kampaně, můžete narazit na omezení, která vám v danou chvíli zastaví zobrazování vašich reklam. Společně se teď…

Markéta Gramesová

Markéta Gramesová

14. 11. 2018 3 minuty čtení

  • [E-commerce]
  • [PPC]

Chytré kampaně v Nákupech Google

Podmínky využívání chytrých kampaní v Nákupech Google (Smart Shopping campaigns), jak je nastavit, co od nich můžete očekávat a jaké jsou vlastně možnosti optimalizace? Odpověď se dozvíte,…

Advisio

Advisio

17. 5. 2018 4 minuty čtení

  • [E-commerce]

Certifikovaná agentura: proč si ji vybrat?

Certifikát Sklik, Mergado, Heureka, Facebook, Google partner. Tolik certifikátů, ale k čemu jsou vhodné a co vlastně znamenají. Jeden by z toho dočista ztratil hlavu. Chaos. Vaše hlava ale může…

Vít Bajgar

Vít Bajgar

12. 4. 2018 7 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [SEO]

Strukturovaná data v praxi: Jak a proč je používat?

Poslední dobou se můžeme ve vyhledávačích stále častěji setkat s několika odlišnými typy výsledků vyhledávání. Co to je, proč bychom to měli používat a jak toho docílit?…

Advisio

Advisio

12. 3. 2018 3 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [SEO]

Ve frontě se na webu nestojí: rychlost je zásadní

Rychlost načítání webových stránek představuje jeden z klíčových faktorů úspěšného webu. Každá sekunda navíc vám ubírá body z celkového podvědomého hodnocení, které návštěvníci vašemu webu udělí. Navzdory…

Advisio Google Partner
Radka Legerská

Radka Legerská

5. 2. 2018 2 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [Ze života agentury]

AdVisio patří mezi klíčové partnery Google

Google Agency Day 2018, který proběhl 30. ledna v pražské Bubenči, přinesl do AdVisia velkou radost. Počet klíčových Google partnerů vzrostl na 15 a AdVisio se stalo…

Advisio

Advisio

29. 11. 2017 5 minut čtení

  • [Ze života agentury]

PPC Restart 2017: Hygiena, novinky a off-line konverze

Ranní ptáče dál doskáče. Tak si i naše agentura 20. října přivstala a jedním z prvních vlaků vyrazila směr Praha. Co nás tam čekalo? Jedinečná událost plná zajímavých…

Intelligent Tracking Prevention
Tomáš Schwarz

Tomáš Schwarz

30. 10. 2017 3 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [PPC]

Revoluce v měření díky Applu? Intelligent Tracking Prevention

Nedávno internetovými portály proběhly zprávy, že reklamní průmysl zuří. Důvodem je pozastavení sdílení historie prohlížení uživatelů. Za to vše může nová funkce Intelligent Tracking Prevention…

Markéta Gramesová

Markéta Gramesová

26. 7. 2017 3 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [E-commerce]
  • [PPC]

Zelená od Googlu pro internetové lékárny

Pokud jste zkoušeli inzerovat lékárenský sortiment, jistě jste narazili na problém se zamítnutými inzeráty. Důvod? Nevlastníte certifikaci internetové lékárny. Stejně jako většina správců reklamy jsem…

Markéta Gramesová

Markéta Gramesová

9. 6. 2017 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [PPC]
  • [Ze života agentury]

Z notesu AdVisio: Google Performance & Branding Summit 2017

Minulý týden jsme se zúčastnili konference Performance & Branding 2017. A protože jsme z toho byli nadšení a akce se nám líbila, rozhodli jsme se odkrýt naše poznámky…

Nastavení v Skliku
Markéta Gramesová

Markéta Gramesová

1. 3. 2017 3 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [PPC]

Jak přidělit přístupy pro správu kampaní v Sklik a Ads

Chcete umožnit agentuře přístup do vašich účtů? Nedávejte vlastní přihlašovací údaje, ale udělte přístup! Potom budete mít celou spolupráci pod kontrolou.…

Eliška Reznerová

Eliška Reznerová

18. 1. 2017 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [E-commerce]
  • [PPC]
  • [SEO]

Otravná pop-up okna v mobilech končí, Google je penalizuje

Mobilní telefony vládnou světu a Google si je toho dobře vědom. Už nějakou dobu se snaží „mobilním surfařům“ zpříjemnit procházení internetu, co to jde. Není tedy…