Štítek: Google
Jak indexovat stránky na Google a Seznam?
Weby, které na vás vyskočí při vyhledávání nějakého výrazu na Googlu nebo Seznamu, musí být součástí knihovny indexovaných stránek. A ty zahrnují stovky miliard položek, které takzvaný robot prošel a uložil si je. Jakmile tam váš web nebo i jednotlivé podstránky budou chybět, zákazníkům se nikdy neukážou. Poradíme vám, jak stránky indexovat a jak si díky automatizaci zjednodušit práci. …
Google Looker Studio: Vaše data pod kontrolou
Potřebujete efektivní způsob, jak zobrazit a analyzovat vaše data? Google Looker Studio přichází s řešením. Jako součást Google Cloud, Looker Studio přetváří surová data do vizuálně přitažlivých a snadno srozumitelných reportů a dashboardů. Pro všechny, kdo chtějí mít svá data pod kontrolou, je Looker Studio ideálním společníkem.…
Google a Yahoo mění pravidla hry: Připravte se na nové standardy pro rozesílání e-mailů
V únoru 2024 začnou platit zásadní změny v e-mail marketingu, které mohou ohrozit doručitelnost vašich e-mailů. Google a Yahoo přichází s úpravami zaměřenými na bezpečnost uživatelů a ověření odesílatele. Co byste měli ještě před koncem ledna udělat i vy?…
Jak založit Google My Business a získat recenze
Zviditelněte vaši firmu prostřednictvím užitečného nástroje Google My Business, který může zlepšit vaši pozici ve vyhledávání. Stačí si založit účet. Jak na to? Máme pro vás návod.…
Jak nasdílet firemní profil na Firmy.cz [Seznam.cz] a na Moje firma [Google]
Zpřístupněte novým správcům své firemní profily raz dva. Sepsali jsme pro vás jednoduchý návod. Stačí pár kliknutí a máte hotovo.…
Získali jsme nový odznak prémiového Google partnera – co to znamená pro naše klienty?
Oblast digitálního marketingu se neustále mění a vyvíjí. Google proto nezůstává pozadu a připravil nový program Google Partners, díky kterému jsme dosáhli na nejvyšší metu spolupráce. …
Co to je Google Search Console a jak na ni? [návod]
Tento bezplatný nástroj od společnosti Google sleduje výkon vašich webových stránek. Přečtěte si osvědčené rady a tipy, jak na něj.
…
Konference Grow Export – Google představil nové nástroje pro české podnikatele
Google na konferenci exkluzivně představil nové nástroje, které přináší na českou e-commerce scénu. A my jsme byli u toho.…
Jak sdílet přístup do Google Analytics
Nasdílet přístupy do Google Analytics 4 patří k základním úkonům, které by měl ovládat každý majitel webu nebo e-shopu. Často tento postup vysvětlujeme skrze telefon nebo…
5 věcí, které je třeba vědět o produktovém feedu
Produktový feed se využívá ve zbožových srovnávačích jako Heureka, Zboží.cz, při vytváření produktových kampaní v Google Ads a Sklik…
inSPORTline: kampaně, které vrací úder
Zlepšení obratu e-shopu a relevance zobrazovaných reklam a snížení PNO kampaní nemusí být únavný běh na dlouhou trať. U inSPORTline se nám podařilo dosáhnout všech cílů…
Nemáte mobilní verzi webu? Od března nemusíte být na Google vidět
V současnosti většina uživatelů používá pro vyhledání obsahu převážně mobily, a proto je nutné odstranit…
Získejte ze svých kampaní maximum díky CSS programu
Získejte nižší cenu za proklik, větší dosah a lepší pozici svých inzerátů bez jakékoliv námahy.…
Jak na rychlost webu [návod]
Rychlost webu je důležitá jak pro SEO, tak pro samotné uživatele. Přečtěte si návod, jak na měření rychlosti webu.…
I nákupní kampaně potřebují péči
Nákupy představují ve většině případů nejdůležitější část výkonnostně zaměřených PPC účtů. Zároveň téměř všechny účty, se kterými přijdete do kontaktu, využívají jejich chytrou variantu.…
Nejčastější chyby kampaní ve vyhledávací síti
Sepsali jsme pro vás nejčastější nedostatky, které nacházíme při auditech většiny účtů. O jaké chyby se jedná a jak je vyřešit?…
Áčková digitální akademie v Ostravě
Za kvalitním marketingovým vzděláním už nemusíte do Prahy. Ušetřete si cestu, už 12. října 2020 startujeme první ročník akademie marketingu.…
Jak a kdy stanovit SEO strategii
Optimalizace webu pro vyhledávače je důležitá ve všech fázích života webu od prvopočátečního návrhu přes běžné fungování až po přechod na nové řešení, ale nejdůležitější…
Google vs. Facebook reklamy
Proč byste při využívání více reklamních systémů neměli sledovat výsledky pouze ve správci reklam na Facebooku? V článku se dozvíte, jak k problematice atribuce přistupovat.…
Áčkový CSS program PermoniQ
Vznik CSS programu je reakcí Google na rozhodnutí Evropské komise, která požaduje, aby Google ve výsledcích vyhledávání poskytoval ostatním srovnávačům zboží stejný prostor jako své…
Rozměry bannerů a responzivních reklam
Potřebujete vytvořit bannery pro remarketingové a akviziční kampaně nebo chcete dodat svému správci PPC reklamy vhodné obrázky do responzivních inzerátů?…
Dny dopravy zdarma: jak odměnit zákazníky, a přitom na tom neprodělat?
Doprava zdarma je v posledních měsících velmi diskutovaným tématem. Heureka totiž pro letošní rok zrušila pravidelnou akci Dny dopravy zdarma, a tak se řeší, zda jsou e-shopy…
Jak vyčistit data v Google Analytics a získat efektivní výsledky?
Pokud používáte Google Analytics, je vhodné získaná data pročistit a zvýšit tak jejich relevanci a přehled. Přečtěte si o základních filtrech, aplikujte je na váš účet a získejte efektivní…
SEO Restart aneb SEO není a nebude mrtvé
Letošní konference SEO restart, na které jsme nemohli chybět, se konala v Divadle pod Palmovkou. A to hlavně bez připojení do elektřiny a internetu, abychom se mohli pořádně…
Google nákupy konečně i na Slovensku
Od spuštění Google nákupů pro Českou republiku se spekulovalo, kdy do programu zapojí Google také Slovensko. A konečně jsme se dočkali. Jakožto klíčová agentura Googlu máme…
Schváleno s omezením: Prodej vstupenek na akce
Jestliže propagujete událost a prodáváte vstupenky prostřednictvím vyhledávací, obsahové nebo video kampaně, můžete narazit na omezení, která vám v danou chvíli zastaví zobrazování vašich reklam. Společně se teď…
Chytré kampaně v Nákupech Google
Podmínky využívání chytrých kampaní v Nákupech Google (Smart Shopping campaigns), jak je nastavit, co od nich můžete očekávat a jaké jsou vlastně možnosti optimalizace? Odpověď se dozvíte,…
Certifikovaná agentura: proč si ji vybrat?
Certifikát Sklik, Mergado, Heureka, Facebook, Google partner. Tolik certifikátů, ale k čemu jsou vhodné a co vlastně znamenají. Jeden by z toho dočista ztratil hlavu. Chaos. Vaše hlava ale může…
Strukturovaná data v praxi: Jak a proč je používat?
Poslední dobou se můžeme ve vyhledávačích stále častěji setkat s několika odlišnými typy výsledků vyhledávání. Co to je, proč bychom to měli používat a jak toho docílit?…
Ve frontě se na webu nestojí: rychlost je zásadní
Rychlost načítání webových stránek představuje jeden z klíčových faktorů úspěšného webu. Každá sekunda navíc vám ubírá body z celkového podvědomého hodnocení, které návštěvníci vašemu webu udělí. Navzdory…
AdVisio patří mezi klíčové partnery Google
Google Agency Day 2018, který proběhl 30. ledna v pražské Bubenči, přinesl do AdVisia velkou radost. Počet klíčových Google partnerů vzrostl na 15 a AdVisio se stalo…
PPC Restart 2017: Hygiena, novinky a off-line konverze
Ranní ptáče dál doskáče. Tak si i naše agentura 20. října přivstala a jedním z prvních vlaků vyrazila směr Praha. Co nás tam čekalo? Jedinečná událost plná zajímavých…
Revoluce v měření díky Applu? Intelligent Tracking Prevention
Nedávno internetovými portály proběhly zprávy, že reklamní průmysl zuří. Důvodem je pozastavení sdílení historie prohlížení uživatelů. Za to vše může nová funkce Intelligent Tracking Prevention…
Zelená od Googlu pro internetové lékárny
Pokud jste zkoušeli inzerovat lékárenský sortiment, jistě jste narazili na problém se zamítnutými inzeráty. Důvod? Nevlastníte certifikaci internetové lékárny. Stejně jako většina správců reklamy jsem…
Z notesu AdVisio: Google Performance & Branding Summit 2017
Minulý týden jsme se zúčastnili konference Performance & Branding 2017. A protože jsme z toho byli nadšení a akce se nám líbila, rozhodli jsme se odkrýt naše poznámky…
Jak přidělit přístupy pro správu kampaní v Sklik a Ads
Chcete umožnit agentuře přístup do vašich účtů? Nedávejte vlastní přihlašovací údaje, ale udělte přístup! Potom budete mít celou spolupráci pod kontrolou.…
Otravná pop-up okna v mobilech končí, Google je penalizuje
Mobilní telefony vládnou světu a Google si je toho dobře vědom. Už nějakou dobu se snaží „mobilním surfařům“ zpříjemnit procházení internetu, co to jde. Není tedy…