Štítek: google analytics

Jan Malatinský

Jan Malatinský

16. 12. 2022 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [Webová analytika]

Jak ukládat data v BigQuery?

Používáte data sofistikovaně? Bez BigQuery se neobejdete. Připravili jsme pro vás návod, který vás celým procesem snadno provede.

Jan Malatinský

Jan Malatinský

19. 10. 2022 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [Webová analytika]

Nastavte si správně opt-in cookies měření

Zjistěte jaký význam má správné nastavení cookie lišty a udělení souhlasu na sběr a kvalitu vašich dat. Zopakujte si, jak má vypadat cookie lišta, aby vaše měření nezkreslila. …

Václav Sliž

Václav Sliž

14. 4. 2022 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [PPC]

RTB kampaně [mazaně], znáte už Customer Journey Report?

S programatickým nákupem bannerové reklamy nebo-li RTB se v Advisio setkáváme pravidelně. Abychom našim klientům přinášeli v RTB áčkové výsledky, zúčastnili jsme se školení od Seznam.cz zaměřeného na správné nastavení a optimalizaci RTB kampaní v systému AdForm. Dnes vám ukážeme pár tipů a vychytávek, které pomáhají lépe analyzovat výsledky vašich kampaní. Pojďme na to.…

Konference
David Lipka

David Lipka

6. 10. 2021 7 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [Konference]
  • [PPC]
  • [Ze života agentury]

PPC Restart 2021: tipy, které [reklam]ovat nemusíte

I letos jsme se zúčastnili již pravidelné akce s názvem PPC restart 2021. Přínosné informace a důležité rady jsme si odnesli například od Jana Veselého, Oleha Polovka, Davida Velechovského a dalších skvělých řečníků. O ty nejzajímavější se s vámi podělíme.…

Google analytics
Jan Malatinský

Jan Malatinský

4. 5. 2021 5 minut čtení

  • [PPC]
  • [Webová analytika]

Jak sdílet přístup do Google Analytics

Nasdílet přístupy do Google Analytics 4 patří k základním úkonům, které by měl ovládat každý majitel webu nebo e-shopu. Často tento postup vysvětlujeme skrze telefon nebo…

Měření kampaní pomocí Google Analytics
Radim Vašíček

Radim Vašíček

1. 10. 2013 5 minut čtení

  • [PPC]
  • [Webová analytika]

Měříme interní kampaně na webu pomocí Google Analytics

Čím dál častěji se setkávám s tím, že většina webů/e-shopů měří naprosto nevhodně své interní kampaně (bannery, textové odkazy apod.). Buď je tedy neměří vůbec, nebo…