Štítek: inspirace
10 + 1 tipů pro e‑mailing v hlavní nákupní sezóně: E‑book plný know-how
Neponechejte nic náhodě a buďte připraveni na sezónu včas. Ecomail, náš dlouholetý parťák v oblasti e-mailového marketingu, právě vydal skvělý e-book, který byste neměli přehlédnout. Na více než 60 stránkách najdete praktické tipy, jak si celou sezónu šikovně zorganizovat, správně nastavit kampaně a motivovat nové zákazníky k opakovaným nákupům. E-book obsahuje nejen praktické příklady a zkušenosti klientů, ale i komentáře odborníků, kteří vás provedou efektivním e-mail marketingem. Pokud chcete, aby vaše sezónní kampaně šlapaly jako hodinky, tohle je must-have materiál, který nesmíte minout.…
Rock ‚n‘ roll návštěv a konverzí díky kampani ROCKWOOL
Úspěch kampaně nezávisí jen na originálně zvolené formě, ale také na vhodné propagaci. Co se skrývá pod značkou ROCKWOOL ví v Maďarsku…
Jak poznat, že videoreklama uživatele zajímá?
Základním indikátorem úspěšnosti reklamního videa je míra udržení publika, která udává procento uživatelů interagujících s vaším videoobsahem během sledování.…
10. sběr CopyCampu
Nejeden copynadšenec dorazil 10. 10. na CopyCamp sesbírat pár rad. To, že nejde jen o uniformní záležitost, nám letos tvůrci předvedli již po desáté. Sladké hroznové…
První i poslední dojem z Content First 2019
Ani na vteřinku jsme nepochybovali, že bychom si nechali ujít 5. ročník konference Content First. O důležitosti kvalitního obsahu (nejen) v on-linu jsme přesvědčeni. Proto jsme se už dlouho těšili…
MarketingON#4: Persony, Influenceři a tvorba obsahu
Čekalo nás nabité odpoledne se třemi skvělými řečníky, davem markeťáků, psavců, kreativců a dalšími entitami z marketingových vod. Tentokráte máme trochu toho vzdělávání v naší Ostravě. Vstávání na…