Štítek: kampaně
[Case study] Levnepleny.cz získaly po úpravě kampaní vyšší výkon
Výkon kampaní ovlivňuje úspěšnost i celkový obrat e-shopu. Sledovat postupný pokles výkonnosti u businessu nechce nikdo, proto je vhodné kontaktovat specialisty z oboru.…
inSPORTline: kampaně, které vrací úder
Zlepšení obratu e-shopu a relevance zobrazovaných reklam a snížení PNO kampaní nemusí být únavný běh na dlouhou trať. U inSPORTline se nám podařilo dosáhnout všech cílů…
Získejte ze svých kampaní maximum díky CSS programu
Získejte nižší cenu za proklik, větší dosah a lepší pozici svých inzerátů bez jakékoliv námahy.…
I nákupní kampaně potřebují péči
Nákupy představují ve většině případů nejdůležitější část výkonnostně zaměřených PPC účtů. Zároveň téměř všechny účty, se kterými přijdete do kontaktu, využívají jejich chytrou variantu.…
Nejčastější chyby kampaní ve vyhledávací síti
Sepsali jsme pro vás nejčastější nedostatky, které nacházíme při auditech většiny účtů. O jaké chyby se jedná a jak je vyřešit?…
Google vs. Facebook reklamy
Proč byste při využívání více reklamních systémů neměli sledovat výsledky pouze ve správci reklam na Facebooku? V článku se dozvíte, jak k problematice atribuce přistupovat.…
Sedmero tipů jak na rozpočet
Ať jste marketingový manažer, majitel firmy, nebo specialista produktu, porada ohledně budgetu se vám jistě nevyhnula. Co všechno se musí při nastavování zohlednit?…
Když domácí mazlíčci vládnou sociálním sítím
Super zoo patří mezi jednoho z nejznámějších a nejrozšířenějších prodejců chovatelských potřeb u nás. O jejich digitální stopu se staráme už od roku 2015.…
Business pod rouškou
Zaměřte se s námi na to, jak pomoct businessu, co vylepšit a jak poskytnout vašim zákazníkům maximální pohodlí a bezpečí při nakupování. Přečtěte si tipy, které pomůžou zmírnit dopad všech nařízení.…
Covid-19: vylučující klíčová slova
Připravili jsme pro vás seznam nejčastějších vylučujících klíčových slov spojených s nemocí Covid-19. Poslouží vám pro klasické i dynamické vyhledávací a produktové kampaně.…
PPC Restart 2019: to nejlepší o placené reklamě
I letos jsme se zúčastnili již pravidelné akce s názvem PPC restart 2019, která nabídla opět velmi přínosné přednášky od známých osobností, jako je Jakub Kašparů,…
2. časť: Nešťastná 13 pre PPC-čkára
Prvých 7 chýb sme si už popísali. Nastal čas mrknúť na druhú časť problematiky nastavovania PPC kampaní. A čím začneme? Rozhodne nie účtom bez kreditu!
Schváleno s omezením: Prodej vstupenek na akce
Jestliže propagujete událost a prodáváte vstupenky prostřednictvím vyhledávací, obsahové nebo video kampaně, můžete narazit na omezení, která vám v danou chvíli zastaví zobrazování vašich reklam. Společně se teď…
Chytré kampaně v Nákupech Google
Podmínky využívání chytrých kampaní v Nákupech Google (Smart Shopping campaigns), jak je nastavit, co od nich můžete očekávat a jaké jsou vlastně možnosti optimalizace? Odpověď se dozvíte,…