Štítek: koronavirus
Online nákupy překvapivě neklesly ani o prázdninách
Léto obvykle v porovnání s běžnou sezónou přináší pokles online nákupů. Souhrnné tržby e-shopů z letošních prázdnin ale ukazují, že v řadě segmentů pokles nenastal.…
Zbožáky a období pandemie
V Česku má virová pandemie vliv na digitální marketing, a to včetně zbožových srovnávačů. Přečtěte si, na co si dát pozor, aby byl vliv aktuální situace na váš business co nejmenší.…
Praktické nástroje pro práci z domu
Práce z domova je pro mnoho lidí noční můrou. Boj s produktivitou, izolace, nikdy nekončící práce, složitá domluva i předávání úkolů. Home office si žádá disciplínu a není pro každého.…
Jak koronavirus ovlivňuje svět e-commerce
Kupní síla se kvůli pandemii vychýlila z normálu a ovlivnila v mnoha segmentech nejen návštěvnost a tržby, ale i chod celých firem.…