Štítek: marketing
Jak si vybrat reklamní agenturu?
Nový pohled na věc, konkurenční výhoda, strategické budování značky, čas na řízení reklamních kampaní i přehled v oboru, který se den ode dne mění. To jsou nejčastější důvody, proč firmy hledají reklamní agentury. Je to i váš případ? Přečtěte si pár tipů, jak vybrat vhodnou agenturu pro váš byznys.…
Marketing jako ohrožená součást firemního rozpočtu?
Nejen firmy, jejichž základy se otřásly už při pandemii, se aktuálně potýkají s ekonomickou krizí a geopolitickým napětím. Jistoty, které doposud získaly, už neexistují. Poznáváte se? Nejste v tom sami.…
Online nákupy překvapivě neklesly ani o prázdninách
Léto obvykle v porovnání s běžnou sezónou přináší pokles online nákupů. Souhrnné tržby e-shopů z letošních prázdnin ale ukazují, že v řadě segmentů pokles nenastal.…
Ne[re]klamte: Regulace reklamy na zdravotnické prostředky
Už 26. května letošního roku nabude účinnosti novela č. 90/2021 Sb. Čeho se tyto změny týkají? …
Získejte ze svých kampaní maximum díky CSS programu
Získejte nižší cenu za proklik, větší dosah a lepší pozici svých inzerátů bez jakékoliv námahy.…
Základy influencer marketingu: 2. část
V článku se zaměříme na proces výběru toho správného influencera pro vaše účely a jak s ním spolupráci nastavit tak, aby byly spokojené obě strany.…
Jak poznat, že videoreklama uživatele zajímá?
Základním indikátorem úspěšnosti reklamního videa je míra udržení publika, která udává procento uživatelů interagujících s vaším videoobsahem během sledování.…
Základy influencer marketingu: 1. část
Influencer marketing má už dlouho své stálé místo v moři digitálu. V tomto článku se seznámíte se základy, které by měl znát každý, kdo si chce spolupráci s influencery přidat do svého portfolia aktivit.…
Jak a kdy stanovit SEO strategii
Optimalizace webu pro vyhledávače je důležitá ve všech fázích života webu od prvopočátečního návrhu přes běžné fungování až po přechod na nové řešení, ale nejdůležitější…
Zbožáky a období pandemie
V Česku má virová pandemie vliv na digitální marketing, a to včetně zbožových srovnávačů. Přečtěte si, na co si dát pozor, aby byl vliv aktuální situace na váš business co nejmenší.…
Jak koronavirus ovlivňuje svět e-commerce
Kupní síla se kvůli pandemii vychýlila z normálu a ovlivnila v mnoha segmentech nejen návštěvnost a tržby, ale i chod celých firem.…
Jsme Advisio, jak ho znáte, i když zrovna měníme styl
Už 13 let pomáháme firmám prosadit se online. Proto přišel čas na změnu. Změnu, která jasně řekne, kdo, co a proč je Advisio.…
Co nás čeká v roce 2020
V minulém roce jste měli možnost navštívit menší i větší marketingové události a letos tomu nebude jinak. Rok 2020 totiž nabízí spoustu příležitostí k osobnímu i pracovnímu růstu prostřednictvím…
MarketingON #6: propojení marketingu a HR v hlavní roli
Další MarketingON moderoval Petr Kubala, který vnesl na tuto již pravidelnou ostravskou akci notnou dávku humoru a odlehčil tak řečníkům i organizátorům. I tentokrát jste se mohli…
Jak vyčistit data v Google Analytics a získat efektivní výsledky?
Pokud používáte Google Analytics, je vhodné získaná data pročistit a zvýšit tak jejich relevanci a přehled. Přečtěte si o základních filtrech, aplikujte je na váš účet a získejte efektivní…
MarketingON#5: Ročník plný překvapení
Čtvrtek 16.5. odpoledne se opět nesl ve znamení MarketingONu. Náš 5.ročník setkání všech marketingových srdcařů a nadšenců opět hostil minulým eventem ověřený Cooltour. Bohatý program nabízel…
Velké myšlenky Marketing Festivalu 2019
Pár minut do začátku festivalu a sál je skoro zaplněn. Letošních 2300 účastníků dorazilo na největší marketingovou akci v ČR a těšili se jako já: jaké myšlenky a v jakých souvislostech…
Tone of voice: Mluvte jazykem svého kmene
To, co vaši firmu odliší od ostatních, není jen logo nebo maskot. Lidé si velmi dobře pamatují ty, kteří je zaujali svým vystupováním, nemáte to…
První dny agenturního „zelenáče“
Rozhodnete se pro studium střední a vysoké školy v oboru Marketing a pořádně vás to chytne. Během studia se účastníte různých stáží a pracovních příležitostí v ČR a zahraničí s náplní práce…
AdVisio pořádá konferenci GDPR v marketingu
GDPR (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů) začne jednotně platit v celé EU už letos v květnu. V Česku nahradí nynější právní úpravu ochrany osobních údajů v podobě směrnice 95/46/ES…
Marketingový kalendář akcí na rok 2018
Je to tady – nový rok, nové možnosti a nové akce. A proto tady pro vás máme přehled marketingových akcí pro rok 2018. Určitě si každý vybere…