Štítek: online
Základy influencer marketingu: 2. část
V článku se zaměříme na proces výběru toho správného influencera pro vaše účely a jak s ním spolupráci nastavit tak, aby byly spokojené obě strany.…
Google vs. Facebook reklamy
Proč byste při využívání více reklamních systémů neměli sledovat výsledky pouze ve správci reklam na Facebooku? V článku se dozvíte, jak k problematice atribuce přistupovat.…
Praktické nástroje pro práci z domu
Práce z domova je pro mnoho lidí noční můrou. Boj s produktivitou, izolace, nikdy nekončící práce, složitá domluva i předávání úkolů. Home office si žádá disciplínu a není pro každého.…
Czech On-line Expo 2019 optikou i perem copywritera
První jarní měsíc se nesl v duchu velkých marketingových akcí. Po Marketing Festivalu, ze kterého si odnesl velké myšlenky náš kolega Radim, jsme znovu zamířili do Prahy.…
Digitální marketing 2019 v hlavní roli
Jak už to v onlinu bývá, i v roce 2019 nás čeká mnoho změn. Z Instagramu odešli jeho tvůrci, takže ho má na povel Mark Zuckerberg. Google zase…