Štítek: Placená reklama
PPC Restart 2021: tipy, které [reklam]ovat nemusíte
I letos jsme se zúčastnili již pravidelné akce s názvem PPC restart 2021. Přínosné informace a důležité rady jsme si odnesli například od Jana Veselého, Oleha Polovka, Davida Velechovského a dalších skvělých řečníků. O ty nejzajímavější se s vámi podělíme.…
České političky v on[lajně]: jak si vedou?
Známé ženské tváře české politické scény se sociálních sítí nebojí. Jaké emoce a ohlasy vyvolávají ve čtenářích, to už je věc druhá. Přečtěte si, které političky otřásly onlinem a jak.…
5 věcí, které je třeba vědět o produktovém feedu
Produktový feed se využívá ve zbožových srovnávačích jako Heureka, Zboží.cz, při vytváření produktových kampaní v Google Ads a Sklik…
Google vs. Facebook reklamy
Proč byste při využívání více reklamních systémů neměli sledovat výsledky pouze ve správci reklam na Facebooku? V článku se dozvíte, jak k problematice atribuce přistupovat.…
Áčkový CSS program
Vznik CSS programu je reakcí Google na rozhodnutí Evropské komise, která požaduje, aby Google ve výsledcích vyhledávání poskytoval ostatním srovnávačům zboží stejný prostor jako své…
PPC Restart 2019: to nejlepší o placené reklamě
I letos jsme se zúčastnili již pravidelné akce s názvem PPC restart 2019, která nabídla opět velmi přínosné přednášky od známých osobností, jako je Jakub Kašparů,…
PPC Restart 2018: Trendy v placené reklamě na Internetu
Další ročník PPC konference, na které jsme samozřejmě nemohli chybět. Poutavé přednášky v programu stály za to ranní vstávání a cestu do hotelu Olšanka a zpět. Celá naše…
Instagram: Neverending Stories
Marketing na Instagramu se rozvíjí raketovým tempem. S postupnou implementací nových funkcí a zvyšující se oblibou příběhů se z Instagramu stal skvělý kanál pro oslovení nových či stávajících…