Štítek: PPC
Jak [ne]inzerovat alkohol v PPC reklamách?
Nabízí váš e-shop alkohol a vy byste rádi podpořili jeho prodej pomocí online reklamy? V tom případě byste měli vědět, že propagace alkoholu pomocí PPC reklamy podléhá určitým pravidlům. V tomto článku si projdeme ty nejběžnější, povíme si, jaké reklamy jsou zakázané a na co se při spouštění reklamy na alkohol připravit.…
Jak využít umělou inteligenci v PPC?
Základem úspěšných PPC kampaní je efektivita. A ať chceme nebo ne, maximální efektivity reklam už v dnešním rychlém e-commerce světě přeplněném konkurencí bez umělé inteligence (AI) nedosáhneme.…
O práci PPC specialisty: „Vždy se snažím být maximální oporou.“
Každý chce mít velké tržby, ale samo se to nezařídí. Proto přichází řada na PPC reklamu a PPC specialisty. Co jejich práce obnáší?…
Proč využívat vlastní seznamy zákazníků
Čeká nás cookiesless budoucnost [období bez 3rd party data]. Co to pro vás znamená a jak se na to připravit?…
Šetří náš čas a vaše peníze, co je to? Chytrá aplikace Advisio.
Jak jsme posunuli naši áčkovou práci o level výš? Díky vlastní Advisio App, která nám denně usnadňuje práci.…
MERGADO Fest 2023: novinky a upgrady, které stojí za to
Náš Performance & Branding tým na této každoroční brněnské konferenci posbíral hromadu zajímavých informací — od updatu na Mergado 2 až po novinky v aplikacích.…
PPC Restart 2023: nejistoty, AI a hledání diamantů mezi marketéry
Konference byla opět kombinací skvělých témat. Nejistoty, AI, hledání diamantů mezi uchazeči o práci i cesta za dvojnásobným obratem. Co nás nejvíce zaujalo?…
Probidding 2023: biddovací strategie a vliv cenotvorby
Letošní ročník přinesl spoustu nových užitečných tipů k optimalizaci nejen u zbožových srovnávačů. V bohatém programu nechyběla témata jako nastavování biddingu, tvorba strategie nebo cen.…
Jak využívat Performance Max kampaně na maximum? [II. díl]
V prvním dílu naší Performance Max série jsme popsali způsoby nastavení a spuštění nákupních Pmax kampaní. Tentokrát pro vás máme pár tipů, co u spuštěných kampaní sledovat a jak je optimalizovat.…
Jak nasdílet firemní profil na Firmy.cz [Seznam.cz] a na Moje firma [Google]
Zpřístupněte novým správcům své firemní profily raz dva. Sepsali jsme pro vás jednoduchý návod. Stačí pár kliknutí a máte hotovo.…
3 výhody využívání platformy Adform
Adform patří mezi nejznámější nástroje pracující na principu RTB [real-time bidding], kdy si snadno nakoupíte prostor pro bannery v reálném čase formou aukce. Přečtěte si, jaké benefity platforma Adform nabízí.…
Heureka: spravujte nové tagy jako profík
V digitálu se vše neustále mění a i samotné zbožové srovnávače proto procházejí vývojem. Projděte si s námi nové tagy na Heurece a vylaďte váš produktový feed k dokonalosti. …
Áčkové tipy, jak na produktový feed pro Google Merchant Center
Je skutečně důležité mít produktový feed vyladěný do detailu. Abyste mezi konkurencí zazářili i v prostředí Google Merchant Center, přečtěte si áčkové tipy, jak na to.…
Jak na produktový feed pro Favi, Biano a GLAMI stylově
Už si nelámejte hlavu nad různými specifikacemi XML feedů. Přečtěte si, jak na produktový feed u srovnávačů nábytku Favi a Biano a vyhledávače módy GLAMI.…
5 věcí, které je třeba vědět o produktovém feedu
Produktový feed se využívá ve zbožových srovnávačích jako Heureka, Zboží.cz, při vytváření produktových kampaní v Google Ads a Sklik…
inSPORTline: kampaně, které vrací úder
Zlepšení obratu e-shopu a relevance zobrazovaných reklam a snížení PNO kampaní nemusí být únavný běh na dlouhou trať. U inSPORTline se nám podařilo dosáhnout všech cílů…
Získejte ze svých kampaní maximum díky CSS programu
Získejte nižší cenu za proklik, větší dosah a lepší pozici svých inzerátů bez jakékoliv námahy.…
I nákupní kampaně potřebují péči
Nákupy představují ve většině případů nejdůležitější část výkonnostně zaměřených PPC účtů. Zároveň téměř všechny účty, se kterými přijdete do kontaktu, využívají jejich chytrou variantu.…
Nejčastější chyby kampaní ve vyhledávací síti
Sepsali jsme pro vás nejčastější nedostatky, které nacházíme při auditech většiny účtů. O jaké chyby se jedná a jak je vyřešit?…
Áčková digitální akademie v Ostravě
Za kvalitním marketingovým vzděláním už nemusíte do Prahy. Ušetřete si cestu, už 12. října 2020 startujeme první ročník akademie marketingu.…
Áčkový CSS program
Vznik CSS programu je reakcí Google na rozhodnutí Evropské komise, která požaduje, aby Google ve výsledcích vyhledávání poskytoval ostatním srovnávačům zboží stejný prostor jako své…
Sedmero tipů jak na rozpočet
Ať jste marketingový manažer, majitel firmy, nebo specialista produktu, porada ohledně budgetu se vám jistě nevyhnula. Co všechno se musí při nastavování zohlednit?…
Rozměry bannerů a responzivních reklam
Potřebujete vytvořit bannery pro remarketingové a akviziční kampaně nebo chcete dodat svému správci PPC reklamy vhodné obrázky do responzivních inzerátů?…
Co nás čeká v roce 2020
V minulém roce jste měli možnost navštívit menší i větší marketingové události a letos tomu nebude jinak. Rok 2020 totiž nabízí spoustu příležitostí k osobnímu i pracovnímu růstu prostřednictvím…
Vánoční sezóna klepe na dveře: jak se na ni připravit?
K 30. 9. je to přesně 86 dní do nejočekávanějšího dne v roce. Ano, Vánoce jsou tady už za chvíli. Co vše je potřeba udělat, abyste byli…
Dny dopravy zdarma: jak odměnit zákazníky, a přitom na tom neprodělat?
Doprava zdarma je v posledních měsících velmi diskutovaným tématem. Heureka totiž pro letošní rok zrušila pravidelnou akci Dny dopravy zdarma, a tak se řeší, zda jsou e-shopy…
Jak vyčistit data v Google Analytics a získat efektivní výsledky?
Pokud používáte Google Analytics, je vhodné získaná data pročistit a zvýšit tak jejich relevanci a přehled. Přečtěte si o základních filtrech, aplikujte je na váš účet a získejte efektivní…
2. časť: Nešťastná 13 pre PPC-čkára
Prvých 7 chýb sme si už popísali. Nastal čas mrknúť na druhú časť problematiky nastavovania PPC kampaní. A čím začneme? Rozhodne nie účtom bez kreditu!
1. časť: Nešťastná 13 pre PPC-čkára
Nastavenie PPC kampaní vyzerá ako celkom jednoduchá úloha. Avšak často sa stáva, že kampane nefungujú podľa predstáv a hlavne začiatočníci nevedia odhaliť pravý dôvod. Nasledujúci článok sa…
Schváleno s omezením: Prodej vstupenek na akce
Jestliže propagujete událost a prodáváte vstupenky prostřednictvím vyhledávací, obsahové nebo video kampaně, můžete narazit na omezení, která vám v danou chvíli zastaví zobrazování vašich reklam. Společně se teď…
Digitální marketing 2019 v hlavní roli
Jak už to v onlinu bývá, i v roce 2019 nás čeká mnoho změn. Z Instagramu odešli jeho tvůrci, takže ho má na povel Mark Zuckerberg. Google zase…
Chytré kampaně v Nákupech Google
Podmínky využívání chytrých kampaní v Nákupech Google (Smart Shopping campaigns), jak je nastavit, co od nich můžete očekávat a jaké jsou vlastně možnosti optimalizace? Odpověď se dozvíte,…
PPC Restart 2018: Trendy v placené reklamě na Internetu
Další ročník PPC konference, na které jsme samozřejmě nemohli chybět. Poutavé přednášky v programu stály za to ranní vstávání a cestu do hotelu Olšanka a zpět. Celá naše…
S floorwoodem jsme na to šli od podlahy. Digitálně. Úspěšně.
S pardubickým specialistou na podlahy, koberce a rolety floorwood jsme začali spolupracovat na konci roku 2015. Od listopadu jsme rozjeli všechny aktivity s jasným směrem, a to zvýšení…
NEkonference 2018: Nahlédnutí do zákulisí Zboží.cz, Heuréky a dalších
Od roku 2012 prošla NEkonference největší změnou – přestěhovala se z klubu Leitnerka do Impact Hub Brno. Pořadatelství se po Michalu Janíkovi ujaly holky z Besteta, Alex a Nikola.…
Konference Performance 2020: inspirační koktejl nejen pro PPCčkaře
22. května jsme se zúčastnili konference Performance 2020, kterou pořádala společnost Acomware. Celá akce byla zaměřena na PPC kampaně a výkonnostní marketing a odehrávala se v Národním domě…
Roztáčíme nože sekaček HECHT v digitálu: v Česku, Maďarsku i Polsku
Značka HECHT patří mezi naše dlouhodobé klienty. Naše digitální spolupráce začala v roce 2013, kdy nám Hecht svěřil do správy PPC reklamu pro svůj e-shop hecht.cz.…
AdVisio patří mezi klíčové partnery Google
Google Agency Day 2018, který proběhl 30. ledna v pražské Bubenči, přinesl do AdVisia velkou radost. Počet klíčových Google partnerů vzrostl na 15 a AdVisio se stalo…
PPC Restart 2017: Hygiena, novinky a off-line konverze
Ranní ptáče dál doskáče. Tak si i naše agentura 20. října přivstala a jedním z prvních vlaků vyrazila směr Praha. Co nás tam čekalo? Jedinečná událost plná zajímavých…
Co má společného konverze a sex?
Představte si sex jako konverzi. Než k ní dojde, obvykle přichází optimálně pozvání, první rande, puget a dále záleží na vašem know-how a vzhledu neboli UX. Po konverzi…
Zelená od Googlu pro internetové lékárny
Pokud jste zkoušeli inzerovat lékárenský sortiment, jistě jste narazili na problém se zamítnutými inzeráty. Důvod? Nevlastníte certifikaci internetové lékárny. Stejně jako většina správců reklamy jsem…
Lidé jsou hladoví, dejte jim bannery!
Inspiraci pro tento článek jsem dostal v momentě, kdy jsem byl hladový. Cestou skrz restauraci jsem se snažil být naprosto nenápadný a díval jsem se do talířů…
Shrnutí Sklik Expert Forum 2017 – Hromada inspirace a tipů
Minulý týden se to konferencemi v Praze jen hemžilo. Kromě Google Performance & Branding Summit 2017 jsme se zúčastnili také Sklik Expert Forum 2017, první konference…
Z notesu AdVisio: Google Performance & Branding Summit 2017
Minulý týden jsme se zúčastnili konference Performance & Branding 2017. A protože jsme z toho byli nadšení a akce se nám líbila, rozhodli jsme se odkrýt naše poznámky…
Jak přidělit přístupy pro správu kampaní v Sklik a Ads
Chcete umožnit agentuře přístup do vašich účtů? Nedávejte vlastní přihlašovací údaje, ale udělte přístup! Potom budete mít celou spolupráci pod kontrolou.…
Otravná pop-up okna v mobilech končí, Google je penalizuje
Mobilní telefony vládnou světu a Google si je toho dobře vědom. Už nějakou dobu se snaží „mobilním surfařům“ zpříjemnit procházení internetu, co to jde. Není tedy…
Jak stáhnout faktury z Facebooku a dalších reklamních služeb
Nevíte, kde stáhnout faktury z různých reklamních služeb a jste z toho tak trochu v lese? Žádný strach, my vás z toho začarovaného lesa vyvedeme a ukážeme vám cestu. Velmi jednoduchou…
Vánoční Last Minute pro e-shopy
Zatímco maloobchody a nákupní centra teprve promýšlí vánoční výzdobu, v online světě je už vše v plném proudu. Majitelé e-shopů a online marketéři se na „svátky klidu a míru“ připravují…