Štítek: případová studie
[Case study] Jak může organika převálcovat placenou reklamu
S klientem Zdravyzivot.com spolupracujeme už řadu let. Do správy jsme dostali kromě facebookové a PPC reklamy také tvorbu obsahu a SEO. Co se týká organiky, brzy se dostavily první výsledky a dneska chodí na web přes články 82 % z celkového počtu organických návštěvníků. Jak jsme to dokázali?…
4 tipy pro úspěšný [rybo]lov na TikToku
Dokážou se na sociální síti TikTok "chytnout" i rybáři? Přečtěte si naši nejnovější Case Study a zjistěte, jak klient Chyť a pusť obstál na TikToku. …
Exkalibr.cz: Když jde práce [na kampaních] od ruky
E-shop Exkalibr.cz je pro profesionální řemeslníky a kutily známou značkou, které pomáháme růst od roku 2019. Nahlédněte s námi pod pokličku nákupních kampaní a přesvědčte se, jakou roli hraje funkčnost stránek a produktových dat v jejich úspěšnosti. …
Chyť a pusť zákazníky e-mailem, oni se vrátí
Už šestým rokem spravujeme klientovi Chyť a pusť e-mailingové kampaně, pro které je typický vzhled, datum i čas odesílání. I proto se zákazníci vracejí, vědí totiž, co čekat.…
Rock ‚n‘ roll návštěv a konverzí díky kampani ROCKWOOL
Úspěch kampaně nezávisí jen na originálně zvolené formě, ale také na vhodné propagaci. Co se skrývá pod značkou ROCKWOOL ví v Maďarsku…
Když domácí mazlíčci vládnou sociálním sítím
Super zoo patří mezi jednoho z nejznámějších a nejrozšířenějších prodejců chovatelských potřeb u nás. O jejich digitální stopu se staráme už od roku 2015.…
S floorwoodem jsme na to šli od podlahy. Digitálně. Úspěšně.
S pardubickým specialistou na podlahy, koberce a rolety floorwood jsme začali spolupracovat na konci roku 2015. Od listopadu jsme rozjeli všechny aktivity s jasným směrem, a to zvýšení…
Roztáčíme nože sekaček HECHT v digitálu: v Česku, Maďarsku i Polsku
Značka HECHT patří mezi naše dlouhodobé klienty. Naše digitální spolupráce začala v roce 2013, kdy nám Hecht svěřil do správy PPC reklamu pro svůj e-shop hecht.cz.…
Rybářem snadno a rychle: jak se zaplést do sítí
Pro našeho dlouholetého klienta „Chyť a pusť“ jsme připravili kampaň na sociálních sítích Facebook a Instagram. Zapojili jsme do ní oblíbeného herního youtubera Pedra. Kampaň proběhla formou…
Příliv nových jedlíků a o 50 % více prodaných produktů za poslední rok
Pro Hotovky jsme začali pracovat v dubnu v roce 2017. Pustili jsme se do toho rázně a s velkou vervou, stejně jako do všech projektů, pro které se…