Štítek: SEO

Tereza Březná

Tereza Březná

13. 11. 2024 5 minut čtení

  • [Případová studie]
  • [SEO]

[Case study] Jak může organika převálcovat placenou reklamu

S klientem Zdravyzivot.com spolupracujeme už řadu let. Do správy jsme dostali kromě facebookové a PPC reklamy také tvorbu obsahu a SEO. Co se týká organiky, brzy se dostavily první výsledky a dneska chodí na web přes články 82 % z celkového počtu organických návštěvníků. Jak jsme to dokázali?…

Ondřej Smolen

Ondřej Smolen

17. 9. 2024 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [SEO]

Zvyšte návštěvnost a konverze během vánoční sezóny díky SEO

Příprava e-shopu na vánoční sezónu znamená víc než jen spustit PPC reklamy nebo kampaně na sociálních sítích. Nezbytnou součástí úspěšné vánoční sezóny je i SEO. Optimalizací vašeho webu zvýšíte viditelnost ve vyhledávačích a přilákáte více zákazníků. SEO je komplexní disciplína, zaměřit se tak můžete na řadu prvků, které ovlivní umístění ve výsledcích vyhledávání. Vytvořte nové vstupní stránky, zrychlete načítání webu nebo nasbírejte recenze na Google Moje Firma. Co dalšího můžete udělat? Zjistěte, jaké tipy jsme pro vás připravili.…

Tereza Novosadová Ocetková

Tereza Novosadová Ocetková

9. 5. 2024 5 minut čtení

  • [Případová studie]
  • [SEO]

[Case study] Jak být vidět ve vyhledávačích díky automatizaci?

Pokud Google váš e-shop nenajde, upadne obsah i zboží v zapomnění a vydělávat nebude. U jednoho cenového srovnávače se nám díky základním SEO krokům a automatizaci podařilo 13krát navýšit počet indexovaných stránek za necelé tři měsíce a návštěvnost i reputace letěla vzhůru. …

Ondřej Smolen

Ondřej Smolen

12. 12. 2023 5 minut čtení

  • [SEO]

Umělá inteligence a SEO: Proč to prostě nezadat do ChatGPT?

Využití umělé inteligence v SEO může hodně pomoci, usnadnit práci a posunout ji na jiný level. Ale jak na to? …

Ondřej Smolen

Ondřej Smolen

20. 11. 2023 5 minut čtení

  • [E-commerce]
  • [SEO]

Content GAP analýza: Objevte a vyplňte mezery na vašem webu

Přemýšlíte, jak posunout váš e-shop vpřed a být krok napřed od vaší konkurence? GAP analýza je ideálním řešením. Přečtěte si, jak vám může pomoci.…

Tereza Březná

Tereza Březná

6. 9. 2023 5 minut čtení

  • [Copywriting]
  • [Případová studie]
  • [SEO]

[Case study] Jak jsme u Axit.cz rozjeli organiku

Co dělat, když na e-shopu klesne organická návštěvnost o 50 %. Jak jsme postupovali a jak se projektu daří po roce, najdete uvnitř článku.…

Tomáš Miketa

Tomáš Miketa

11. 8. 2023 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [SEO]

SEO rozšíření pro Google: Ovládněte vyhledávače

Hledáte jednoduchou cestu k lepším výsledkům ve vyhledávačích? Zkuste Hreflang Tag Checker, Schema Builder a další SEO rozšíření pro optimalizaci webu.…

Lucie Tabarová

Lucie Tabarová

11. 4. 2023 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [Copywriting]
  • [Konference]
  • [SEO]

SEO Restart 2023: je budoucnost v „rukou“ AI?

I letošní ročník byl plný novinek. Nejčastěji se týkaly umělé inteligence, ale i běžných SEO témat, jako je budoucnost vyhledávačů, linkbuildingu nebo organicu. Vše jsme pro vás sepsali.…

Tomáš Miketa

Tomáš Miketa

23. 3. 2023 6 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [Copywriting]
  • [SEO]

Google Discover: nechte se objevit

Tato služba představuje skvělou příležitost, jak obsah vašeho blogu dostat k více čtenářům. Ale hlavně k těm, kteří jej budou chtít číst. Najdete ho ve vašem telefonu. Když si otevřete prohlížeč Google a přejdete na domovskou stránku, ve spodní polovině na vás budou čekat nejrůznější články — to je Discover.…

Jak napsat blogový článek
Advisio

Advisio

12. 8. 2021 8 minut čtení

  • [Copywriting]
  • [SEO]

Jak napsat článek na blog – spojte ladné copy a chytré SEO

Blogovými články zákazníkům předáte užitečné informace tak, jako by to zkušený prodejce dokázal při osobním prodeji. Pojďte se podívat na 6 nejdůležitějších částí článku, na které byste neměli zapomenout.…

Google Search Console
Ondřej Smolen

Ondřej Smolen

17. 6. 2021 8 minut čtení

  • [SEO]

Co to je Google Search Console a jak na ni? [návod]

Tento bezplatný nástroj od společnosti Google sleduje výkon vašich webových stránek. Přečtěte si osvědčené rady a tipy, jak na něj.

Responzivní webdesign
Ondřej Smolen

Ondřej Smolen

16. 2. 2021 6 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [SEO]

Nemáte mobilní verzi webu? Od března nemusíte být na Google vidět

V současnosti většina uživatelů používá pro vyhledání obsahu převážně mobily, a proto je nutné odstranit…

Ondřej Smolen

Ondřej Smolen

12. 1. 2021 8 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [SEO]

Jak na rychlost webu [návod]

Rychlost webu je důležitá jak pro SEO, tak pro samotné uživatele. Přečtěte si návod, jak na měření rychlosti webu.…

Áčková akademie
Advisio

Advisio

25. 8. 2020 4 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [Konference]

Áčková digitální akademie v Ostravě

Za kvalitním marketingovým vzděláním už nemusíte do Prahy. Ušetřete si cestu, už 12. října 2020 startujeme první ročník akademie marketingu.…

Jak a kdy stanovit SEO strategii
Advisio

Advisio

13. 8. 2020 5 minut čtení

  • [SEO]

Jak a kdy stanovit SEO strategii

Optimalizace webu pro vyhledávače je důležitá ve všech fázích života webu od prvopočátečního návrhu přes běžné fungování až po přechod na nové řešení, ale nejdůležitější…

Článek Budujte zpětné odkazy efektivně
Advisio

Advisio

21. 4. 2020 6 minut čtení

  • [Aktuality]

Budujte zpětné odkazy efektivně

Snahou každé značky je zvyšovat povědomí o ní, budovat kvalitní a funkční web a být ve vyhledávání na vysokých pozicích. Jak toho dosáhnout? Začněte pracovat na kvalitních zpětných odkazech.…

Advisio kalendář akcí 2020
Anetta Bělunková

Anetta Bělunková

13. 1. 2020 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [Kalendář akcí]
  • [Konference]

Co nás čeká v roce 2020

V minulém roce jste měli možnost navštívit menší i větší marketingové události a letos tomu nebude jinak. Rok 2020 totiž nabízí spoustu příležitostí k osobnímu i pracovnímu růstu prostřednictvím…

Promyšlená klíčová slova
Jana Blaschke

Jana Blaschke

20. 6. 2019 4 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [Konference]
  • [SEO]
  • [Ze života agentury]

SEO Restart aneb SEO není a nebude mrtvé

Letošní konference SEO restart, na které jsme nemohli chybět, se konala v Divadle pod Palmovkou. A to hlavně bez připojení do elektřiny a internetu, abychom se mohli pořádně…

Pokročilé SEO tipy a techniky
Radim Vaníček

Radim Vaníček

19. 2. 2019 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [SEO]

3 pokročilé SEO tipy a techniky, které potřebujete znát

Je mnoho SEO technik, které mohou pomoci vašemu webu. V tomto článku jsem vybral pár technik a tipů z různých oblastí. Ať už se jedná o technické SEO, obsahovou…

Advisio

Advisio

19. 12. 2018 6 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [PPC]
  • [SEO]
  • [Sociální sítě]

Digitální marketing 2019 v hlavní roli

Jak už to v onlinu bývá, i v roce 2019 nás čeká mnoho změn. Z Instagramu odešli jeho tvůrci, takže ho má na povel Mark Zuckerberg. Google zase…

Lenka Kolářová

Lenka Kolářová

26. 9. 2018 5 minut čtení

  • [PPC]
  • [Případová studie]

S floorwoodem jsme na to šli od podlahy. Digitálně. Úspěšně.

S pardubickým specialistou na podlahy, koberce a rolety floorwood jsme začali spolupracovat na konci roku 2015. Od listopadu jsme rozjeli všechny aktivity s jasným směrem, a to zvýšení…

David Ferenc

David Ferenc

9. 8. 2018 3 minuty čtení

  • [SEO]
  • [Webová analytika]

Ve frontě se na webu nestojí II: zrychlujeme načítání

V prvním díle článku jsme se dozvěděli, proč je rychlost načítání pro web zásadní, do kolika sekund by měl web naběhnout a jaká je budoucnost vyhledávání…

SEO restart 2018
David Ferenc

David Ferenc

17. 7. 2018 4 minuty čtení

  • [Konference]
  • [SEO]
  • [Ze života agentury]

SEO restart: 14 specialistů v jeden den

Pražský hotel Olšanka se na jeden červnový den stal místem setkání všech, kteří mají co do činění se SEO. Konala se zde konference SEO restart. Letos se…

Vít Bajgar

Vít Bajgar

12. 4. 2018 7 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [SEO]

Strukturovaná data v praxi: Jak a proč je používat?

Poslední dobou se můžeme ve vyhledávačích stále častěji setkat s několika odlišnými typy výsledků vyhledávání. Co to je, proč bychom to měli používat a jak toho docílit?…

Advisio

Advisio

12. 3. 2018 3 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [SEO]

Ve frontě se na webu nestojí: rychlost je zásadní

Rychlost načítání webových stránek představuje jeden z klíčových faktorů úspěšného webu. Každá sekunda navíc vám ubírá body z celkového podvědomého hodnocení, které návštěvníci vašemu webu udělí. Navzdory…

Pavlína Marčišová

Pavlína Marčišová

17. 2. 2017 3 minuty čtení

  • [SEO]

Svatá SEO trojice – titulek, URL a meta description

Titulek, URL adresa a meta description patří k tzv. on-page faktorům. Optimalizace těchto faktorů je velmi jednoduchá. Pravidla vyhledávačů Google a Seznam nám nabízí nápovědu, jak s on-page faktory…

Eliška Reznerová

Eliška Reznerová

18. 1. 2017 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [E-commerce]
  • [PPC]
  • [SEO]

Otravná pop-up okna v mobilech končí, Google je penalizuje

Mobilní telefony vládnou světu a Google si je toho dobře vědom. Už nějakou dobu se snaží „mobilním surfařům“ zpříjemnit procházení internetu, co to jde. Není tedy…