Štítek: SEO
[Case study] Jak může organika převálcovat placenou reklamu
S klientem Zdravyzivot.com spolupracujeme už řadu let. Do správy jsme dostali kromě facebookové a PPC reklamy také tvorbu obsahu a SEO. Co se týká organiky, brzy se dostavily první výsledky a dneska chodí na web přes články 82 % z celkového počtu organických návštěvníků. Jak jsme to dokázali?…
Zvyšte návštěvnost a konverze během vánoční sezóny díky SEO
Příprava e-shopu na vánoční sezónu znamená víc než jen spustit PPC reklamy nebo kampaně na sociálních sítích. Nezbytnou součástí úspěšné vánoční sezóny je i SEO. Optimalizací vašeho webu zvýšíte viditelnost ve vyhledávačích a přilákáte více zákazníků. SEO je komplexní disciplína, zaměřit se tak můžete na řadu prvků, které ovlivní umístění ve výsledcích vyhledávání. Vytvořte nové vstupní stránky, zrychlete načítání webu nebo nasbírejte recenze na Google Moje Firma. Co dalšího můžete udělat? Zjistěte, jaké tipy jsme pro vás připravili.…
[Case study] Jak být vidět ve vyhledávačích díky automatizaci?
Pokud Google váš e-shop nenajde, upadne obsah i zboží v zapomnění a vydělávat nebude. U jednoho cenového srovnávače se nám díky základním SEO krokům a automatizaci podařilo 13krát navýšit počet indexovaných stránek za necelé tři měsíce a návštěvnost i reputace letěla vzhůru. …
Umělá inteligence a SEO: Proč to prostě nezadat do ChatGPT?
Využití umělé inteligence v SEO může hodně pomoci, usnadnit práci a posunout ji na jiný level. Ale jak na to? …
Content GAP analýza: Objevte a vyplňte mezery na vašem webu
Přemýšlíte, jak posunout váš e-shop vpřed a být krok napřed od vaší konkurence? GAP analýza je ideálním řešením. Přečtěte si, jak vám může pomoci.…
[Case study] Jak jsme u Axit.cz rozjeli organiku
Co dělat, když na e-shopu klesne organická návštěvnost o 50 %. Jak jsme postupovali a jak se projektu daří po roce, najdete uvnitř článku.…
SEO rozšíření pro Google: Ovládněte vyhledávače
Hledáte jednoduchou cestu k lepším výsledkům ve vyhledávačích? Zkuste Hreflang Tag Checker, Schema Builder a další SEO rozšíření pro optimalizaci webu.…
SEO Restart 2023: je budoucnost v „rukou“ AI?
I letošní ročník byl plný novinek. Nejčastěji se týkaly umělé inteligence, ale i běžných SEO témat, jako je budoucnost vyhledávačů, linkbuildingu nebo organicu. Vše jsme pro vás sepsali.…
Google Discover: nechte se objevit
Tato služba představuje skvělou příležitost, jak obsah vašeho blogu dostat k více čtenářům. Ale hlavně k těm, kteří jej budou chtít číst. Najdete ho ve vašem telefonu. Když si otevřete prohlížeč Google a přejdete na domovskou stránku, ve spodní polovině na vás budou čekat nejrůznější články — to je Discover.…
Jak napsat článek na blog – spojte ladné copy a chytré SEO
Blogovými články zákazníkům předáte užitečné informace tak, jako by to zkušený prodejce dokázal při osobním prodeji. Pojďte se podívat na 6 nejdůležitějších částí článku, na které byste neměli zapomenout.…
Co to je Google Search Console a jak na ni? [návod]
Tento bezplatný nástroj od společnosti Google sleduje výkon vašich webových stránek. Přečtěte si osvědčené rady a tipy, jak na něj.
…
Nemáte mobilní verzi webu? Od března nemusíte být na Google vidět
V současnosti většina uživatelů používá pro vyhledání obsahu převážně mobily, a proto je nutné odstranit…
Jak na rychlost webu [návod]
Rychlost webu je důležitá jak pro SEO, tak pro samotné uživatele. Přečtěte si návod, jak na měření rychlosti webu.…
Áčková digitální akademie v Ostravě
Za kvalitním marketingovým vzděláním už nemusíte do Prahy. Ušetřete si cestu, už 12. října 2020 startujeme první ročník akademie marketingu.…
Jak a kdy stanovit SEO strategii
Optimalizace webu pro vyhledávače je důležitá ve všech fázích života webu od prvopočátečního návrhu přes běžné fungování až po přechod na nové řešení, ale nejdůležitější…
Budujte zpětné odkazy efektivně
Snahou každé značky je zvyšovat povědomí o ní, budovat kvalitní a funkční web a být ve vyhledávání na vysokých pozicích. Jak toho dosáhnout? Začněte pracovat na kvalitních zpětných odkazech.…
Co nás čeká v roce 2020
V minulém roce jste měli možnost navštívit menší i větší marketingové události a letos tomu nebude jinak. Rok 2020 totiž nabízí spoustu příležitostí k osobnímu i pracovnímu růstu prostřednictvím…
SEO Restart aneb SEO není a nebude mrtvé
Letošní konference SEO restart, na které jsme nemohli chybět, se konala v Divadle pod Palmovkou. A to hlavně bez připojení do elektřiny a internetu, abychom se mohli pořádně…
3 pokročilé SEO tipy a techniky, které potřebujete znát
Je mnoho SEO technik, které mohou pomoci vašemu webu. V tomto článku jsem vybral pár technik a tipů z různých oblastí. Ať už se jedná o technické SEO, obsahovou…
Digitální marketing 2019 v hlavní roli
Jak už to v onlinu bývá, i v roce 2019 nás čeká mnoho změn. Z Instagramu odešli jeho tvůrci, takže ho má na povel Mark Zuckerberg. Google zase…
S floorwoodem jsme na to šli od podlahy. Digitálně. Úspěšně.
S pardubickým specialistou na podlahy, koberce a rolety floorwood jsme začali spolupracovat na konci roku 2015. Od listopadu jsme rozjeli všechny aktivity s jasným směrem, a to zvýšení…
Ve frontě se na webu nestojí II: zrychlujeme načítání
V prvním díle článku jsme se dozvěděli, proč je rychlost načítání pro web zásadní, do kolika sekund by měl web naběhnout a jaká je budoucnost vyhledávání…
SEO restart: 14 specialistů v jeden den
Pražský hotel Olšanka se na jeden červnový den stal místem setkání všech, kteří mají co do činění se SEO. Konala se zde konference SEO restart. Letos se…
Strukturovaná data v praxi: Jak a proč je používat?
Poslední dobou se můžeme ve vyhledávačích stále častěji setkat s několika odlišnými typy výsledků vyhledávání. Co to je, proč bychom to měli používat a jak toho docílit?…
Ve frontě se na webu nestojí: rychlost je zásadní
Rychlost načítání webových stránek představuje jeden z klíčových faktorů úspěšného webu. Každá sekunda navíc vám ubírá body z celkového podvědomého hodnocení, které návštěvníci vašemu webu udělí. Navzdory…
Svatá SEO trojice – titulek, URL a meta description
Titulek, URL adresa a meta description patří k tzv. on-page faktorům. Optimalizace těchto faktorů je velmi jednoduchá. Pravidla vyhledávačů Google a Seznam nám nabízí nápovědu, jak s on-page faktory…
Otravná pop-up okna v mobilech končí, Google je penalizuje
Mobilní telefony vládnou světu a Google si je toho dobře vědom. Už nějakou dobu se snaží „mobilním surfařům“ zpříjemnit procházení internetu, co to jde. Není tedy…