Štítek: sociální sítě
Jak elegantně reagovat na trollí komentáře na firemních sociálních sítích?
Sociální sítě jsou v dnešní době klíčovým prvkem firemní komunikace a marketingu. S jejich rostoucí důležitostí se však stává nevyhnutelným i fenomén trollování. Trollům se nelze úplně vyvarovat, ale způsob, jakým na ně reagujete, může výrazně ovlivnit vnímání vaší značky. Pozitivně, ale i negativně. …
Náhled do blízké budoucnosti: Trendy na sociálních sítích v roce 2024
Sociální sítě se stávají neodmyslitelnou součástí našich životů a jejich vývoj je nezastavitelný. Nové formáty, funkce a vychytávky nabízejí vzrušující možnosti pro osobní, ale i firemní profily. Na jaké zásadní trendy na sociálních sítích se letos připravte? Jak moc promění budoucnost sociálních médií a online interakcí?…
[Case study] Rybáři ovládli sociální sítě Chyť a pusť
Klient Chyť a pusť se rozhodl využít příležitosti rybářských závodů Stairs2Hell k posílení svých sociálních sítí. Výsledkem bylo týdenní předání správy facebookové stránky do rukou členů jejich týmu, který se postaral o online komunikaci po celou dobu závodu.…
LinkedIn pro firmy: jak s ním začít
Společnosti si můžou vytvořit také firemní stránku LinkedIn, aby propagovaly své produkty/služby, zveřejňovaly pracovní nabídky a sdílely odkazy s obsahem na webu.…
Prozkoumejte zákoutí Meta Business Manageru
Rozšiřte si obzory v rámci Meta Business Manageru. V posledních letech totiž došlo k jeho značnému rozšíření o další funkce, které stojí za to znát.…
Jak vytvořit AR filtr krok za krokem?
Pojem rozšířená realita stále zní futuristicky, v posledních letech se ale dostává do popředí. Hlavně na sociální sítě [Instagram, Facebook]. Tam jsou nejpopulárnější Stories a Reels, které prostřednictvím AR filtrů kreativně vylepšíte a zároveň do nich přidáte interaktivní a zábavný element.…
České političky v on[lajně]: jak si vedou?
Známé ženské tváře české politické scény se sociálních sítí nebojí. Jaké emoce a ohlasy vyvolávají ve čtenářích, to už je věc druhá. Přečtěte si, které političky otřásly onlinem a jak.…
Jak si [ne]zablokovat facebookový účet reklamou
Inzerujete na Facebooku? Pak si rozhodně dejte pozor čím, jak a na koho.…
Rock ‚n‘ roll návštěv a konverzí díky kampani ROCKWOOL
Úspěch kampaně nezávisí jen na originálně zvolené formě, ale také na vhodné propagaci. Co se skrývá pod značkou ROCKWOOL ví v Maďarsku…
Áčková digitální akademie v Ostravě
Za kvalitním marketingovým vzděláním už nemusíte do Prahy. Ušetřete si cestu, už 12. října 2020 startujeme první ročník akademie marketingu.…
Když domácí mazlíčci vládnou sociálním sítím
Super zoo patří mezi jednoho z nejznámějších a nejrozšířenějších prodejců chovatelských potřeb u nás. O jejich digitální stopu se staráme už od roku 2015.…
#newsfeedDAY 2019
Všichni markeťáci, kteří se byť jen vzdáleně zajímají o reklamu na sociálních sítích si jistě červeně zapsali do diáře datum 17.4.2019. Ani my Facebookaři z AdVisia jsme…
Překvapte uživatele mobilních zařízení: Jak na Press and Hold Facebook Post
Říkáte si, jak na Facebooku vystoupit z řady a ozvláštnit svoje příspěvky? Nebo byste chtěli, aby si vaše konkurence řekla: „To je skvělý nápad, jak to jen udělali?“…
Digitální marketing 2019 v hlavní roli
Jak už to v onlinu bývá, i v roce 2019 nás čeká mnoho změn. Z Instagramu odešli jeho tvůrci, takže ho má na povel Mark Zuckerberg. Google zase…
SOCIAL Restart 2018: vyhlídková jízda po sociálních sítích
Ani 370 km vzdálenost a rachot budíku ve 3 ráno nebyl dostatečně silným důvodem, abychom si nechaly ujít konferenci SOCIAL restart 2018. Tolik nadšenců věřících v moc sociálních…
Tone of voice: Mluvte jazykem svého kmene
To, co vaši firmu odliší od ostatních, není jen logo nebo maskot. Lidé si velmi dobře pamatují ty, kteří je zaujali svým vystupováním, nemáte to…
Instagram: Neverending Stories
Marketing na Instagramu se rozvíjí raketovým tempem. S postupnou implementací nových funkcí a zvyšující se oblibou příběhů se z Instagramu stal skvělý kanál pro oslovení nových či stávajících…
Rybářem snadno a rychle: jak se zaplést do sítí
Pro našeho dlouholetého klienta „Chyť a pusť“ jsme připravili kampaň na sociálních sítích Facebook a Instagram. Zapojili jsme do ní oblíbeného herního youtubera Pedra. Kampaň proběhla formou…
Facebook 2018: Cukr na uživatele, bič na značky
Znáte to. Jste miliardář, který se právě probudil do nového roku a nemáte žádné pořádné mainstream předsevzetí. Projedete tedy pro inspiraci news feed sociální sítě, kterou…
Kdo je připraven, není překvapen. 6 pravidel krizové komunikace
Nikdy nevíte, kdy to přijde. Může to být zítra, za týden nebo budete mít štěstí a vyhne se vám to obloukem. Řešit vznikající krizi je noční…