Štítek: zbozi.cz
[Seznam Nákupy]: Jak docílit správného biddingu?
Mnoho e-shopů má tuto oblast nesprávně řešenou, nebo ji nemá nastavenou vůbec. Zbytečně tak přicházejí o vizibilitu jejich produktů. Jak tomu předcházet?…
Produktové inzeráty končí. Přivítejte Seznam Nákupy
Seznam.cz už od roku 2020 připravuje projekt Seznam Nákupy. Brzy dojde ke sjednocení produktové inzerce. Ta se bude nově vydávat pouze z jednoho systému - Zboží.cz.…
Jak vyladit produktový feed pro Heureku a Zboží
Zbožové srovnávače a katalogy si určují svá pravidla a nastavují různé podmínky pro povinné elementy. Pokud na nich chcete inzerovat, musíte jim přizpůsobit…
5 věcí, které je třeba vědět o produktovém feedu
Produktový feed se využívá ve zbožových srovnávačích jako Heureka, Zboží.cz, při vytváření produktových kampaní v Google Ads a Sklik…
Zbožáky a období pandemie
V Česku má virová pandemie vliv na digitální marketing, a to včetně zbožových srovnávačů. Přečtěte si, na co si dát pozor, aby byl vliv aktuální situace na váš business co nejmenší.…
NEkonference 2018: Nahlédnutí do zákulisí Zboží.cz, Heuréky a dalších
Od roku 2012 prošla NEkonference největší změnou – přestěhovala se z klubu Leitnerka do Impact Hub Brno. Pořadatelství se po Michalu Janíkovi ujaly holky z Besteta, Alex a Nikola.…
Návod na přidělení přístupů pro správu zbožových srovnávačů
Chtěli byste spolupracovat s agenturou a udělit jí přístup do svých zbožových srovnávačů (Zbozi.cz, Heureka.cz, Google Merchant center případně Mergado.cz)? Přinášíme vám jednoduchý návod, jak to udělat…
Novinky od Seznamu – Už jste viděli nové Zbozi.cz, vyhledávání a Firmy.cz?
Seznam.cz nějakou chvíli testoval pomocí A/B testování nový vzhled vyhledávání. Do nedávna jej mohli vidět jen vyvolení. To se ale s nástupem jara změnilo a nový vzhled…