V Advisio máme dveře otevřené nejen pro zkušené profesionály, ale dáváme příležitost také nadějným juniorním kolegům. V našem týmu totiž rádi přivítáme nové kolegy se zájmem a vášní pro digitální marketing, a to bez ohledu na jejich předchozí pracovní zkušenosti.

Pojďte se podívat pod pokličku výběrového řízení na juniorní pozice.

Testovací dny od [A] do Z

Už dlouhou dobu jsou nedílnou součástí náboru nových nadějných talentů na pozice PPC Specialist, SEO Specialist a Data Analyst testovací dny.

Proč jsme je začali realizovat?

  • Umožňují nám lépe se s uchazeči poznat oproti klasickému pohovoru.
  • Zjistíme tak snadno, jak uvažují, jak se o obor zajímají a jak zapadají do týmu celkově.
  • Reálně můžeme sledovat jejich skutečné schopnosti a dovednosti.
  • Eliminujeme tak situace, kdy se představa uchazeče o práci mine s realitou.
  • Kandidáti si náplň práce vyzkoušejí přímo v praxi — nepřekvapí je způsob a rozsah práce.
  • Uchazeči se snadněji rozhodnou, zda chtějí danou práci skutečně dělat.

Jak testovací dny probíhají?

Kandidáty zveme přímo do našich kanceláří, kde si během 2-3 hodin vyzkoušejí náplň práce našich specialistů bez jakýchkoliv příkras. Můžou se tak lépe rozhodnout, zda chtějí být součástí našeho týmu a zda je práce u nás přesně to, co hledají.

V minulosti jsme se totiž setkávali s tím, že spousta zájemců měla o pozicích zkreslené představy. To je pochopitelné, protože do popisu pracovní pozice se nikdy nepodaří propsat vše. Občas se tak stalo, že jsme až během zkušební doby zjistili, že se představy nesetkaly s realitou a byla to nepříjemná situace pro obě strany.

Testovacích dnů se vždy účastní vedoucí týmu a někdy i zkušení kolegové. Je to tedy i příležitost poznat se s našimi zaměstnanci a stát se na chvíli součástí týmu.

Odzkoušeno, odklepnuto

Nejčastěji organizujeme testovací dny v rámci náboru nových kolegů do našeho PPC týmu, proto jsme se zeptali Markét, PPC Team Leaderky, jak testovací dny hodnotí:

„Testovací dny jsou perfektní způsob, jak se s kandidáty oboustranně lépe poznat, máme totiž více prostoru než na klasickém pohovoru. Nejprve se věnujeme teoretické části a pak té praktické. Vyzkouší si tedy základní činnosti, které by je po nástupu čekaly. Zároveň mají uchazeči možnost poznat svého budoucího nadřízeného a popovídat si s ním. Tento způsob náboru se mi velmi osvědčil. Díky tomu máme v týmu skvělé juniorní markeťáky, kteří se profesně velmi rychle posouvají.“

Testovací den ale není jedinou součástí našeho výběrka. Následně si se zájemci společně sedneme za účasti HR a mezi šesti očima si povídáme o pracovní historii, motivaci, podmínkách nástupu atd. Pro kandidáty je to také další možnost zeptat se na vše, co je ještě k práci u nás zajímá.

Přidej se k nám do týmu

Testovací den nám umožňuje objevit skryté talenty a potenciál, který bychom jinak mohli přehlédnout. Chcete se také stát součástí našeho týmu?  Podívejte se na některou z našich volných pozic nebo nám napište na kariera@advisio.cz.

Štítky: HR nábor

Marie Vašíčková

Marie Vašíčková [1]
[1] HR Specialist

HR profík, milovnice dobré kávy a Prosecca se zálibou v kreativním tvoření.

Související články

Lucie Marková

Lucie Marková

25. 3. 2022 5 minut čtení

  • [E-commerce]
  • [HR]
  • [Ze života agentury]

„Nováček by se měl učit od svých kolegů”, říká vedoucí obchodu Antonín Rybnikář

Jako obchodní zástupce pro rádio pracoval více jak 10 let. Když mu obor přestával dávat smysl, rozhodl se pro online. Dnes vede v Advisiu svůj [áčkový] tým obchodníků. To je Antonín Rybnikář. Rozhovor o obchodu i o tom, že změnit obor v práci, ve které jste jednička, lze kdykoliv. …

Lucie Marková

Lucie Marková

11. 7. 2022 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [HR]
  • [Webová analytika]

O práci datového analytika: „Klient pozná výsledky mé práce ihned, i to mě na ní baví“

Advisio otevřelo nové oddělení datové analytiky a vedoucím týmu se stal Honza Malatinský. Pojďte se seznámit s jeho prací v našem rozhovoru. …