Oblast digitálního marketingu se neustále mění a vyvíjí. Google proto nezůstává pozadu a připravil nový program Google Partners, díky kterému jsme dosáhli na nejvyšší metu spolupráce. Jak jsme ji získali a jak nový odznak pomůže našim klientům?
Program Google Partners prošel změnou
Ve světě Google nejsme rozhodně žádnými nováčky, již v roce 2018 jsme se stali jednou z 15 klíčových agentur. V příštím roce se však partnerský program změní, aby se Google ujistil, že má kolem sebe jen ty největší profesionály v oboru. Již nyní tak mají agentury možnost zabojovat o spolupráci, která jim přinese ještě větší benefity.
Naši áčkoví markeťáci už vše úspěšně splnili a získali tak celé agentuře titul prémiového partnera i pro příští rok. Jak se jim to povedlo? Díky vyladěným kampaním, které splňují výši optimalizace, kterou Google stanovil. Za úspěchem stojí i stále se zvyšující počet klientů, kteří nám svěřují své reklamní účty. A v neposlední řadě také odbornost našich áček, kteří prošli odbornou certifikací v každé skupině služeb.
Výhody, které přináší prémiové partnerství
Pro každého prémiového partnera se Google stane marketingovým parťákem i přítelem na telefonu. Dozvíme se o nových službách dříve než ostatní, získáme plnou podporu při řešení problémů nebo implementování zlepšení pro klienty.
Právě klientům tak můžeme nabídnout [áčkovou] starost o jejich reklamní účty, ve kterých budeme vždy držet krok s Google novinkami. Ještě mezi naše klienty nepatříte? Podívejte se, co pro vás v oblasti PPC reklam i dalších marketingových služeb můžeme udělat.
Štítky: certifikace Google Google Partner