Díky programu CSS můžete ušetřit až 20 % nákladů na inzerci v Google Shopping Ads. Získejte nižší cenu za proklik, větší dosah a lepší pozici svých inzerátů bez jakékoliv námahy.

Informace pro neznalé

Nejste si jisti, jestli je CSS program pro vaše on-line podnikání potřebný, nebo tápete, jak vlastně funguje? Přesvědčte se o jeho výhodách a přínosech.

Co to CSS program vůbec je

Mezinárodní společnost Google již před několika lety spustila Google Shopping Ads. Byla ale jediným inzerentem, pomocí kterého bylo možné na Google propagovat produkty skrze tyto nákupy.

Na tuto situaci však reagovala Evropská komise, která požadovala, aby Google poskytl ostatním srovnávačům zboží stejný prostor jako své službě Google nákupy.

A takhle vznikl program CSS, který vám pomáhá efektivně inzerovat v Google Shopping Ads a díky němuž výrazně ušetříte.

Co vám program CSS přinese

Google si z vašich reklam skrze Shopping Ads bere jistou provizi. Co byste řekli tomu, že díky CSS programu a našemu partnerství s Googlem můžete za prokliky ušetřit až 20 % nákladů?

A tohle není jediná výhoda. Uspořené prostředky můžete využít k tomu, abyste měli větší dosah a oslovili tak více potenciálních zákazníků a aby se vaše inzeráty posunuly na lepší pozici v Google Shopping Ads. To už zní slibně, co říkáte?

Co se pro vás změní

Kromě toho, že vaše reklama bude více vidět a tudíž bude i úspěšnější, se pro vás prakticky nic nezmění. Kosmetickou úpravou rozumějte pouze označení z webu PermoniQ [CZ] a PermoniQ [SK] . [namísto původního označení z webu Google].

Samotný princip inzerce zůstává stejný a proklik vede přímo na váš web.

Google nákupy CZ

CSS v praxi – vyhodnocení výsledků

Vyhodnocení výsledků Google Shopping Ads meziročně bývá obecně doporučovaným postupem. Počítá totiž s tím, že prodej různého zboží různých společností závisí na jeho sezónnosti. Někteří naši klienti mají hlavní sezónu v létě, jiní nabízejí čistě zimní sortiment.

Meziměsíční vyhodnocení tak může být vypovídající jen tehdy, kdy jsou zahrnuty všechny externí vlivy.

Jako konkrétní příklad může posloužit vyhodnocení prodejních výsledků našeho klienta, který má hlavní sezónu v zimě.

 

Výsledky po měsíci

Výsledky po měsíci

Co z toho vyplývá?

  • Roste počet zobrazení – větší dosah. ✔
  • Klesá průměrná CPC[1][1]
    Cena za proklik.
    – šetření nákladů. ✔
  • Roste hodnota konverzí – efektivní využití ušetřených financí. ✔
  • Roste konverzní poměr – efektivní využití ušetřených financí. ✔
  • Klesá PNO[2][2]
    Podíl nákladů na obratu.
    – větší zisk z prodeje produktů. ✔

Výsledky za 3 měsíce

Měsíc však může být příliš krátká doba. Vždy je vhodné hodnotit za delší období a vyloučit tak případné externí vlivy [například nedostupnost zboží na skladu nebo covid-19]. Jak se Google Shopping kampani vedlo během 3 měsíců?

Výsledky po 3 měsících

Výsledky po 3 měsících

Hlavní metriky:

  • Roste počet zobrazení – větší dosah. ✔
  • Klesá průměrné CPC[3][3]
    Cena za proklik.
    – šetření nákladů. ✔
  • Roste cena, ale pomaleji než stoupá hodnota konverze – efektivní využití ušetřených financí. ✔
  • Roste konverzní poměr – efektivní využití ušetřených financí. ✔
  • Klesá PNO[4][4]
    Podíl nákladů na obratu.
    – větší zisk z prodeje produktů. ✔

Výsledky po půl roce

Po téměř 6 měsících užívání CSS programu se už dá mluvit o relevantních výsledcích.

Výsledky po 6 měsících

Výsledky po 6 měsících

Užívání CSS programu stále vykazuje výborné výsledky:

  • Roste počet zobrazení – větší dosah. ✔
  • Klesá průměrné CPC[5][5]
    Cena za proklik.
    – šetření nákladů. ✔
  • Roste cena ale však pomaleji než hodnota konverze – efektivní využití ušetřených financí. ✔
  • Roste konverzní poměr – efektivní využití ušetřených financí. ✔
  • Klesá PNO[6][6]
    Podíl nákladů na obratu.
    – větší zisk z prodeje produktů. ✔

[Advisio] jako CSS partner

Jako certifikovaný partner Google nabízí Advisio důmyslně promyšlený a cenově dostupný CSS program. Veškerá vaše data u nás zůstanou v bezpečí.

Spoluprací s námi získáte také možnost inzerce na platformách Google, se kterými si ostatní neví rady. Není totiž špatné mít podchycené i ty méně konverzní a proklikové platformy.

Google platformy [nákupy]

Google platformy [nákupy]

Zaměřte se na to, co je pro vás výhodné. Přemrštěné ceny některých nabídek přímo odporují podstatě CSS programu – ušetření vašich nákladů. 

Hledáte-li férového partnera a efektivní službu, spolehněte se na PermoniQ. Kontaktujte nás, společně se domluvíme na kvalitní a cenově dostupné spolupráci.

Chci zkusit PermoniQ

Štítky: CSS digital marketing Google kampaně marketing PPC

Tomáš Hruzík

Tomáš Hruzík [1]
[1] PPC Specialist

PPC specialista, který nesnáší nudu, zato miluje adrenalin, procházky se psem v přírodě a také skvělé jídlo.

Související články

áčkový css program permoniQ
Jan Březovský

Jan Březovský

11. 6. 2020 3 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [PPC]

Áčkový CSS program PermoniQ

Vznik CSS programu je reakcí Google na rozhodnutí Evropské komise, která požaduje, aby Google ve výsledcích vyhledávání poskytoval ostatním srovnávačům zboží stejný prostor jako své…