Nerozesílejte nudné
e-maily, prodávejte

Chcete podpořit váš business? Využijte další prodejní kanál
— e-mailing. Jak? Kdy? Proč? Odpovědi na tyto otázky nechte na nás.

Uvědomujeme si, že je v dnešní e-commerce velká konkurence.
Proto doporučujeme našim klientům účinné nástroje k tomu, aby byli mezi konkurenty vidět. Třeba právě díky e-mail marketingu. Správná strategie, zajímavý vzhled i dokonalé copy totiž můžou zvýšit zájem o produkty, přivést nové tváře na web a dokonce i zlepšit míru konverzí.

Pomůžeme vám zhodnotit, zda je pro vás tento marketingový kanál vhodný. Pokud ano, sestavíme pro vás efektivní strategii e-mailingu, díky které oslovíte nové zákazníky, upevníte vztahy s těmi stávajícími a zvýšíte celkový zájem o váš brand.

Proč vsadit na
e-mail marketing? [1]

[1]

Cílená komunikace

E-mail marketing je skvělý nástroj, prostřednictvím kterého se můžete ještě více přiblížit vašim zákazníkům. Budujete tak silnější vztahy i důvěru. Snadno tak oslovíte určitou skupinu zákazníků kampaní, která pro ně bude přínostná, bude je bavit nebo je vybídne k nákupu.

[2]

Měřitelnost a optimalizace

Každý odeslaný e-mail snadno zhodnotíte. Otevřelo ho dost lídí? Na co klikali nejvíce? Funguje tlačítko nebo je lepší proklik z textu?

[3]

Nízké náklady a vysoká návratnost investic

E-mail marketing je efektivní prodejní kanál, u kterého vás nečekají vysoké náklady a nulové výsledky. Naopak. Můžete dosáhnout výrazného zvýšení konverzí.

Jaké e-maily fungují?

Nejdříve musí zaujmout předmět e-mailu a hned potom to, jak vypadá.

Naservírujte svým zákazníkům do e-mailu užitečný obsah v úhledné formě a oni si na vás při příštím nákupu určitě vzpomenou.

E-mail marketing

Co dělá e-mailing [áčkovým]?

[1]

Odbornost a zkušenosti

E-mail marketing vyžaduje specifické znalosti a strategické plánování, na které v Advisio klademe důraz. Díky tomu dosahují e-mailové kampaně klientů lepších výsledků.

[2]

Profesionální nástroje

Máme přístup k nástrojům a technologiím, které usnadňují přípravu a správu kampaní, automatizaci procesů, personalizaci i sledování výkonu. Tím se zvyšuje efektivita a účinnost e-mailingu.

[3]

Vzhled e-mailu

Při tvorbě e-mailů [grafické šablony] se řídíme vizuální strategií klienta. Naše newslettery tak vždy odpovídají nejen jeho cílové skupině, ale také identitě.

[4]

Segmentace databáze

Není nic horšího, než když vám přijde e-mail, který neodráží vaše zájmy, historii nákupů ani pracovní zaměření. Proto vaši databázi rozdělíme na segmenty, abychom mohli rozesílat newslettery co nejefektivněji.

[5]

A/B testování

Každý zákazník je jiný, proto otestujeme, co se jim líbí a co preferují ti vaši. Oceňují více obrázků a méně textu? Chtějí už v úvodu zlevněné produkty a akce? Zkusíme různé varianty struktury e-mailů, abychom dosáhli co nejlepší odezvy.

[6]

Automatizace

Automatizace šetří náš čas a vaše finance [připraví se jednou a používají se dlouhodobě]. Využijeme proto jejich potenciálu a vytvoříme vám takové automatizované e-maily, aby přinášely užitek vám i zákazníkům.

Služby e-mailingu

Doručitelnost e-mailů / Zabezpečení e-mailingu [ Doporučujeme ]

Doručit úspěšně newsletter nebo obchodní sdělení do e-mailových schránek vašich klientů už není jen tak. S nástupem umělé inteligence zpřísnil Google a Yahoo pravidla a spousta zpráv končí zbytečně ve spamu. A jak víme, nedoručený e-mail neprodává…

Poradíme vám, co pro váš e-shop změny znamenají, jak se jim přizpůsobit a jak váš e-mailingový nástroj nastavit podle nových pravidel.

Co vám lepší zabezpečení přinese?

  • Nejvyšší možnou doručitelnost e-mailů a nízký nebo nulový spam rate.
  • Větší důvěru zákazníků ve váš brand.
  • Generování prodejů.

Nastavení E-mail Marketingu od [A] po Z

Potřebujete rozjet e-mailing, ale nemáte s ním žádné zkušenosti? Nechte to celé na nás. Dáme dohromady áčkovou strategii, vybereme ten nejlepší nástroj pro rozesílku a společně doladíme i to, jak budou newslettery vypadat.

Co vám áčkové nastavení e-mail marketingu přinese?

  • Zvýšení povědomí o značce.
  • Větší zásah vaší cílové skupiny a efektivní komunikaci s nimi [lze dobře cílit a segmentovat].
  • Efektivní prodej vašeho zboží/služeb.

Audit newsletterů

Posíláte vašim zákazníkům e-maily, ale výsledky o otevíratelnosti a konverzích jsou špatné a vy nevíte proč? Jste tady správně.

Seznámíme se s vaším konceptem e-mailingu, databází zákazníků a od toho nejviditelnějšího se dostaneme až k detailům jednotlivých rozesílek. Zaměříme se na vzhled e-mailů, strukturu obsahu, frekvenci rozesílky, práci s kontakty i celkový dojem. Díky tomu dokážeme najít, proč právě vaše e-maily nemají u cílovky úspěch.

Nejde ale jen o to, abychom našli chyby. Navrhneme vám proto také konkrétní doporučení, která vám můžou pomoci k efektivnějšímu e-mail marketingu.

Realizace rozesílek newsletterů

Doručený newsletter s chybami a divokou grafikou už nejde vzít zpět. Mějte kontrolu nad tím, co posíláte vašim zákazníkům do jejich e-mailových schránek, ať už jde o jeden newsletter měsíčně, nebo tři. Stačí když budete mít připravenou šablonu [nebo vytvoříme společně], o zbytek už se postaráme my.

Co vám áčková rozesílka newsletterů přinese?

  • Pravidelná komunikace se zákazníky a budování vztahu s nimi.
  • Zvýšení zájmu o značku za cenu nízkých nákladů.
  • Generování prodejů.

Transakční e-maily

Transakční e-maily patří k nejotevíranějším a nejčtenějším e-mailům vůbec [zákazník je očekává]. Proto toho využijeme a ze strojově znějících a neosobních e-mailů utvoříme vřelý text, který potěší. Klidně i v e-mailu s návodem na změnu hesla.

Co vám áčkové transakční e-maily přinesou?

  • Budování a upevňování vztahů se zákazníky.
  • Odlišení od konkurence a lepší brand awareness.
  • Sjednocený tón komunikace napříč všemi komunikačními kanály.

Automatizace e-mailingu

Chcete odesílat e-maily, kterými potěšíte zákazníky slevou k narozeninám nebo ty neaktivní získáte zpět? Automatizace to zvládne za vás.

V automatizacích dokážeme nastavit různé podmínky a rozesílat odlišné varianty e-mailů, aby vzbudily zvědavost, potěšily nebo povzbudily k nákupu.

Co vám automatizace přinese?

  • Úsporu času a peněz [e-maily odcházejí automaticky].
  • Zvyšování konverzí [připomínka opuštěného košíku, výhodná nabídka, sleva k narozeninám].
  • Prohlubování vztahu se zákazníky a kontinuální komunikace [udržování pravidelného kontaktu], díky které se zákazníkům efektně připomenete.

Audit vašeho
e-mailingu

Postaráme se o optimalizaci vašeho e-mailingu,
abyste z něj dokázali vytěžit co nejvíce: nové
zákazníky, více objednávek i lepší povědomí o značce.
Plácneme si?

Co vám audit newsletterů přinese?

  • Seznam konkrétních doporučení pro vylepšení vašeho e-mailingu.

  • Po odstranění nedostatků, vyplnění mezer v nastavení,
    pročištění databáze můžete očekávat lepší výsledky
    [otevíratelnost, prokliky i konverze].

    [1] Čeho se váš dotaz týká? Podělte se o co nejdetailnější informace. Čím víc nám toho napíšete, tím lépe dokážeme najít řešení.

    Vybrat soubor