Cíle projektu

[1]

Postupné zvyšování obratu e-shopu

[2]

Zefektivnění běžících PPC i FB kampaní

[3]

Rozšíření povědomí o značce

[4]

Přeměna FB stránky i e-mailingu na zdroje tržeb

Nejlepší rybářský FB profil nejen v Česku

Po dobu naší správy facebookové stránky Chyť a pusť se nám podařilo zvýšit počet fanoušků z 3 000 na více než 45 000 [a stále nekončíme]. Facebook se navíc stal velmi zajímavým zdrojem tržeb s nízkou nákladovostí. Mimo to fanoušci pravidelně komunikují se značkou, sdílejí obsah, komentují, zapojují se do soutěží a posílají autentické fotky svých úlovků.

Díky naší práci jde o aktuálně nejlepší Facebook stránku rybářského e-shopu v Česku a na Slovensku.

Zobrazit FB stránku Chyť a pusť

Efektivní FB kampaně plné emocí

Na facebookovou stránku Chyť a pusť zákazníci chodili rádi, i přesto ale e-shopu nepřinášela tržby. A tak jsme postupně spustili první FB kampaně. Ukázalo se, většina zákazníků nakupuje emocionálně = ihned po prokliknutí se z jednotlivé reklamy. Do propagace jsme zapojili jak návštěvnostní kampaně [články, propagace příspěvků], tak kampaně dosahové i konverzní.

Nezapomínáme ani na propagaci kamenné prodejny, kde si zákazníci mohou všechny produkty vyzkoušet a lépe se pak rozhodnout, které vybavení je pro ně to nejlepší.

V minulém roce jsme začali s intenzivnější propagací reels na Facebooku i Instagramu. Propagace reels klientovi za celou dobu propagace přinesla klientovi tržby v hodnotě necelých 7,5 milionů korun.(7 478 290,55 Kč)

Funkční cílená reklama od rybářů pro rybáře

E-shop Chyť a pusť založili rybáři a i to je důvod, proč se k nim zákazníci rádi vrací. Mají jednoduše společnou řeč. A protože i pro mnohé z nás je rybaření koníčkem, dokážeme nové PPC kampaně natextovat opravdu trefně. 

Navázali jsme na historicky nefunkční PPC kampaně a hned o začátku spolupráce se vrhli do jejich optimalizace. V kreativě klademe důraz na jednoduchost a také na povedené fotky ryb přímo od rybářů.

„Na přelomu srpna a září roku 2023 jsme začali testovat nový typ kampaně Demand Gen. Využili jsme velmi populární krátká produktová videa orientovaná na výšku. Naším cílem bylo oslovení potenciálních zákazníků v YouTube Shorts. To se velmi rychle ukázalo jako správný krok, protože kampaň po svém spuštění začala téměř okamžitě generovat objednávky. Svůj výkon si navíc drží dlouhodobě, její průměrné PNO je 10,68 % a kampaň se tak rychle stala nedílnou součástí klientova účtu.” 

– Václav Sliž, PPC Supervisor

Nová obsahová strategie u zákazníků zabodovala

Pro klienta jsme navrhli kompletní obsahovou strategii, jejímž cílem bylo najít vhodná témata, která by na web přilákala uživatele z fulltextového vyhledávání [Seznam a Google]. Výsledkem naší práce je rybářský magazín, do kterého píší samotní rybáři. Díky tomuto přístupu má klient velmi kvalitní obsah za rozumné náklady.

Každý týden také chodí do e-mailových schránek nadšených rybářů designově vyladěné newslettery. Díky jejich automatizaci jsme podchytili celý proces přihlášení k odběru a nabízíme tak zákazníkům jedinečné akce, dokonalá videa i kvalitní vybavení k vodě.

Zobrazit magazín Chyť a pusť

Naše spolupráce v číslech

10 let spolupráce

10 konzultantů na projektu

4 projektové porady měsíčně

90+ rozjetých kampaní v Ads, Sklik, FBAds

26 % Meziroční zvýšení návštěvnosti

22 % Meziroční zvýšení tržeb

21 % Meziroční nárůst návštěvnosti

„S Advisiem jsme si sedli na první dobrou. Přesně věděli, kam a jak mají zacílit komunikaci. Za více než 5 let spolupráce jsme získali spoustu nových klientů a stabilně se nám zvyšuje obrat měsíc od měsíce. “

Martin Poslední

Martin Poslední
Majitel firmy