Výkonnostní marketing
Ve všech zemích jsme nasadili PPC kampaně v plné síle a nyní používáme téměř všechny dostupné reklamní formáty jak v systému Google Ads, Skliku nebo i v Bing Ads. Ve vyhledávání stabilně nejlepší výsledky přináší produktové kampaně, v obsahu zase dynamický remarketing, nebo remarketingové responzivní inzeráty na různé akce. Pro polský a maďarský e-shop jsme placené kampaně rozjížděli až v roce 2017, kdy jsme také řešili agendu kolem zakládání a nastavování jednotlivých účtů v maďarském a polském prostředí. V roce 2020 se v těchto zemích soustředíme na pomoc při spuštění nových e-shopových řešení a následnou podporu kamenných prodejen.
Zvyšování povědomí o značce
Pomocí dobře nastaveného marketingového plánu a hlavně dobře zacílených kampaní se nám daří zvyšovat celkové povědomí o značce HECHT. Zvyšuje se hledanost značky, respektive návštěvnost e-shopu a je jasně patrný ROPO efekt.
Naše spolupráce v číslech
10 let spolupráce
3 konzultanti na projektu
3 projektové porady měsíčně
350 % Nárust uživatelů
1 100 % Nárust objednávek
1 300 % Nárust tržeb
Výsledkem dlouhodobé spolupráce a otevřenosti klienta k naším doporučením, je mimo jiné také výrazný nárůst tržeb v e-shopech. Názorným příkladem je e-shop HECHT v České republice, jehož tržby vzrostly o 1 300 % od začátku spolupráce.
„Na Advisiu oceňuji nejvíce profesionální přístup, jejich znalosti v oblasti výkonnostního marketingu a trpělivost, s jakou nám vždy vše vysvětlí a ukážou. Pomohli nám nastartovat a hlavně udržet růst tržeb v e-shopech.“