Kdo je na předních pozicích, prodává

SEO představuje důležitou součást online marketingu a dokáže přinést každému webu dostatečnou “vitalitu”. Ta z dlouhodobého hlediska zajišťuje lepší pozice ve vyhledávání, větší návštěvnost webu a následně i vyšší pravděpodobnost uskutečněných konverzí.

Kdo v dnešní době řeší web/e-shop i z pohledu technického SEO, získává konkurenční výhodu. Zdravý web má totiž ve všech ohledech lepší odezvu u zákazníků.

Pokud potřebujete v oblasti SEO poradit, využijte áčkové konzultace, díky kterým váš projekt společně posuneme vpřed.

Proč se zaměřit
na kondici vašeho
e-shopu? [1]

[1]

Lepší pozice ve vyhledávačích

Být na prvních pozicích ve vyhledávání přivede na váš web více zákazníků.

[2]

Větší důvěryhodnost webu

Zmáknuté technické SEO vám může zajistit i zvýšení důvěryhodnosti značky. To se hodí při budování vztahů s obchodními partnery i vašimi zákazníky.

[3]

Menší náklady na reklamu

V poslední době velmi roste cena za proklik. Pokud budete mít správně nastavené SEO, zajistíte si organickou návštěvnost a tím i potenciální zákazníky v dlouhodobém horizontu. Navíc budete šetřit firemní rozpočet.

Co je pro zdraví vašeho webu důležité?

[1]

Rychlost zobrazení stránek

Pomalé načítání webu zdržuje potenciální zákazníky, a navíc je to odrazuje od případného nákupu.

[2]

Optimalizace mobilního zobrazení

V Česku používá mobil 60 % uživatelů, pokud tedy váš web není přizpůsoben mobilnímu zobrazení, je to problém.

[3]

Indexace webu

Kdo není v indexu, toho uživatelé na internetu nenajdou. Obíráte se tak o návštěvnost i konverze.

[4]

Vhodný obsah

Duplikátní, nekvalitní nebo žádný obsah vašemu webu nepomůže. Spíš naopak. Důležité je tvořit obsah na vaše stránky pravidelně.

Služby optimalizace pro vyhledávače

Technický audit webu

Výsledkem technického auditu je odhalení technických a on-page chyb na webu a doporučení pro jejich úpravu a optimalizaci. Následná optimalizace těchto nedostatků vám pomůže získat větší organickou návštěvnost, posílí jednotlivé stránky v hodnocení a zajistí lepší uživatelský dojem.

  • Budete tak vědět, jak na tom je technicky váš web.
  • Získáte seznam doporučených kroků pro zlepšení vitality webu.
  • Dozvíte se o aktuálním stavu webu z pohledu obsahu.

Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov odhalí slova a fráze, které využívá vaše cílová skupina pro to, aby našla vaše produkty a služby. Na základě výsledků analýzy klíčových slov můžeme upravit strukturu e-shopu nebo webu, vytvořit nové vstupní stránky pro kategorie, produkty i blog a upravit PPC reklamy [pokud využíváte] tak, aby přesně odpovídaly tomu, co vaše cílová skupina vyhledává.

Obsahová analýza

Obsah vašeho webu by měl mít jednotný styl, tím budujete značku na pevných základech.

Navrhneme konkrétní doporučení, která povedou ke sjednocení obsahu napříč všemi komunikačními kanály. Doporučíme vytvoření chybějících a vylepšení stávajících vstupních stránek, doplnění klíčových slov, upravení metatextů apod.

Vytvoříme také malý komunikační manuál, který poslouží jako pomyslný kompas při tvorbě nového nebo při úpravách staršího obsahu. Všichni z interního týmu i spolupracujících agentur budou mít vždy jasno v tom, jaké výrazové prostředky používat a jaké ne. To zajistí jednodušší naloďování nováčků do týmu a sjednocení produkovaného obsahu v budoucnu.

Hotfix analýza webu

Načítá se váš web dlouho, snížila se vám celková návštěvnost i následné prodeje? Zjistěte, co se s vaším webem děje. Díky hotfix analýze detailně prověříme problémy a upozornění v Google Search Console a navrhneme potřebná řešení.

Co vám hotfix analýza webu přinese?

  • Zjištění problémů na webu.
  • Návrh řešení chyb nalezených v Google Search Console.
  • Komplexní informace o vitalitě vašeho webu.

Audit rychlosti webu

Načítá se váš web velmi pomalu? Doporučujeme provést analýzu Core Web Vitals. Zjistíme tak problémy vašich stránek a navrhneme řešení pro jejich odstranění.

Co vám audit rychlosti přinese?

  • Zjištění chyb webu a návrh řešení k jejich opravě.
  • Po odstranění chyb možné zlepšení hodnocení vašich stránek, zvýšení návštěvnosti k větší počet konverzí.

U mobilní verze webu klienta je vidět, že stoupl počet stránek s dobrými výsledky na základě Core Web Vitals v rámci rychlosti a zároveň se snížil počet neoptimálních výsledků.

Google My Business a Firmy.cz

Firemní zápisy na Google a Seznamu jsou jedním ze zdrojů návštěv. Jedná se o neplacené služby v rámci obou vyhledávačů. Nabízíme založení firemních zápisů pro všechny vaše pobočky. Díky tomu bude vaše pobočka dohledatelná a uživatelé vás ihned najdou.

V rámci zápisu také řešíme hodnocení na Google. Kromě základního nastavení [otevírací doba, adresa, fotky, informace] jsme schopni nastavit strategii pro získávání recenzí a pravidelně tvořit zprávy v rámci Google My Business.

Co vám profily na Google My Business a Firmy.cz přinesou?

  • Více relevantních návštěv na webu.
  • Recenze od vašich zákazníků.

Content GAP analýza

Content GAP analýza slouží k odhalení slabých míst na vašem webu. V rámci ní srovnáme váš web s vybranými konkurenty a zjistíme, jaká klíčová slova a longtaily konkurence pokrývá a vy ne. Vše vyhodnotíme na základě relevance a hledanosti.

Co vám Content GAP analýzy přinese:

  • Odhalení slabých a nepokrytých míst na webu.
  • Srovnání s konkurencí.
  • Vhodné longtail výrazy pro témata článků [vytvoření efektivního publikačního plánu].

Návrh strukturovaných dat

Strukturovaná data [schema.org] představují nedílnou část metadat. Ta ovlivňují míru proklikovosti z výsledků vyhledávání a také jsou přínosem pro PPC kampaně. Díky označení totiž dokáže Google lépe pochopit vlastnosti produktů a tím reklamu lépe optimalizovat. Může se jednat také o konkurenční výhodu – zákazník se může na základě hodnocení, ceny a dostupnosti zboží hned rozhodnout pro nákup.

Ve spodní části obrázku vidíte strukturovaná data: Hodnocení, cenu a dostupnost produktu.

SEO správa

Výhodou SEO je, že umí přinést vyšší návštěvnost, a tím pádem i větší konverze bez placených reklam. Změny a vylepšení se sice projevují s určitým zpožděním, na výsledky si ale stojí za to počkat. Proto je důležité řešit optimalizaci stránek systematicky a co nejdříve.

Co vám komplexní SEO správa přinese:

  • Důkladnou kontrolu technického i obsahového stavu webu.
  • Odstranění nalezených chyb a nedostatků.
  • Zvýšení vyhledávanosti i hodnocení vašeho webu.
  • Celkové zlepšení vitality vašeho webu [= vyšší návštěvnost, větší počet konverzí].
  • Pravidelnou a kompletní SEO péči o váš web.

SEO Audit

Zhodnotíme vaše stránky z hlediska technického a obsahového SEO a najdeme místa na vašem webu, která je možné vylepšit.

Chci zdravý web

Co vám SEO audit přinese?

  • [1] Zjistíte, jak na to je technicky váš web
  • [2] Dozvíte se o aktuálním stavu webu z pohledu obsahu
  • [3] Odhalení chyb webu
  • [4] Seznam doporučení pro zlepšení vitality webu

Potřebujete podpořit vitalitu vašeho webu?
Napište nám.

Jste na té nejlepší pozici k lepším SEO zítřkům.

    [1] Čeho se váš dotaz týká? Podělte se o co nejdetailnější informace. Čím víc nám toho napíšete, tím lépe dokážeme najít řešení.

    Vybrat soubor